رییس حوزه هنری لرستان از میزبانی استان در برگزاری همایش منطقه ای تئاتر سوره ماه در غرب كشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، شیرزاد نعمتی نیا با اعلام این خبر گفت: این همایش از 28 تا 31 شهریور ماه امسال با حضور هنرمندانی از استانهای كرمانشاه، كردستان، همدان، مركزی، ایلام و قم در خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینكه امكانات و زیرساخت های نمایش این استان در بازدید مورد تایید قرار گرفت تصریح كرد: به این منظور "علی قربانی" مدیر مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری كشور از امكانات استان جهت برگزاری جشنواره بازدید كرده است و این حوزه تمام تلاش خود را در برگزاری سطح كیفی این همایش انجام خواهد داد.

رییس حوزه هنری لرستان اضافه كرد: هنرمندان لرستان با چهار اثر نمایشی در همایش منطقه ای تئاتر ماه غرب كشور حضور دارند. این نمایش ها از بین 10 اثر نمایشی در مرحله بازخوانی آثار انتخاب و در همایش منطقه ای تئاتر سوره ماه اجرا خواهند شد.

شیرزاد به موضوعات اعلام شده در جشنواره تئاتر ماه اشاره كرد و افزود: "بیداری اسلامی، دفاع مقدس و قصص قرآنی" از جمله موضوعات نمایش های استان در همایش منطقه ای تئاتر ماه غرب كشور است.

 وی با اشاره به استعدادهای هنرمندان استان در عرصه نمایش افزود: طی چند سال گذشته لرستان جزو استان های موفق در این عرصه بوده است و امیدواریم در همایش امسال هنرمندان استان هم موفق ظاهر شوند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار