سخنگوي شرکت ملي گاز ايران در باره خطرات ناشي از خريد دستگاههاي تقلبي با نام کاهنده مصرف گاز هشدار داد و گفت: اگر شهروندان فريب بخورند خطر ناامني در استفاده از وسايل گاز سوز بيشتر مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ بوجارزاده در گفتگو با راديو اقتصاد گفت : با اجراي قانون هدفمندي يارانه ها رفتار شهروندان در بهينه سازي مصرف گاز بيشتر شده است و اميدواريم با رويکردها و روش هاي منطقي و ايمن استمرار يابد.

وي افزود : بيش از 85 درصد  قبض گاز در کشور سبز است که رعايت الگوي مصرف را نشان مي دهد و  11 درصد هم قبض زرد است.

بوجارزاده  اظهار داشت : حدود 3 درصد قبض گاز مصرف شهروندان هم قرمز است که خيلي  فراتر از الگوي مصرف است  و بي رويه بودن آن را نشان مي دهد و بايد اين گروه از شهروندان وسايل گاز سوز را بررسي و مصرف خود را کنترل کنند.

وي در ادامه با بيان اينکه قيمت گاز هنوز تغيير نکرده است ،گفت : هر گونه تصميم گيري در اين باره با سازمان هدفمند سازي يارانه و شرکت ملي گاز فقط مجري قانون است.

بوجارزاده قيمت گاز مصرف خانگي را به طور ميانگين 70 تومان درهر مترمکعب اعلام کرد و گفت : گازبان ها فقط براي خواندن کنتور گاز به منازل شهروندان مراجعه مي کنند و هيج وظيفه يا ماموريت ديگري ندارند.

وي از شهروندان خواست هر گونه رفتار غير منطقي و عرضه کالاهاي کنترل مصرف گاز را حتما با ماموران انتظامي و به نهادهاي بازرسي اعلام کنند.

سخنگوي شرکت ملي گاز ايران تاکيد کرد : اگر زماني يک دستگاهي مورد تاييد باشد حتما در سايت اين شرکت اطلاع رساني خواهد شد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، گاز ، قبص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار