تیم فوتسال ماهان تندیس قم با خرید امتیاز یک تیم دسته اولی امسال نماینده قم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور خواهد بود.‌

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، فصل جدید رقابت‌های لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های کشور با شروع لیگ برتر استارت می‌خورد و سپس مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور برگزار می‌شود در حالی‌که قم در لیگ برتر تیم صبا را دارد و در لیگ دسته اول نیز امسال یک نماینده خواهد داشت.

در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پانزدهم شهریورماه و به شکل دوره‌ای، 14 تیم حاضر در فصل جدید این مسابقات برای کسب پانزدهمین جام قهرمانی فوتسال باشگاه‌های برتر و راهیابی به جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تمام علاقمندان به فوتسال می‌دانند که امسال تیم فوتسال صبا نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهد بود و این تیم مدتی است که تمرینات و کارهای آماده سازی خود را برای حضور موفق در فصل جدید این رقابت‌ها آغاز کرده است.

پایه‌گذار این تیم سید وحید غیاثی است که در فوتسال قم و کشورمان به عنوان یک بازیکن موثر و با اخلاق شناخته می‌شود و قرار است هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی در این تیم فعالیت کند در حالی‌که اعتبار این مربی موجب شده تا بسیاری از بازیکنان صاحب نام فوتسال قم نیز جذب تیم ماهان تندیس شوند.

فوتسال قم آخرین‌بار در سال 1390 تیم فوتسال فراز را در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور داشت که این تیم با بی‌تدبیری مسئولان آن به راحتی از لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم سقوط کرد و امتیاز دسته دوم نیز به شهر دیگری فروخته شد تا قم از داشتن امتیاز این تیم محروم شود./س

برچسب ها: قم ، ماهان ، تندیس ، نماینده ، لیگ ، دسته ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.