رئیس انجمن انبوه سازان مسکن با بیان اینکه در قم نیازمند 250 هتل، مجموعه اقامتی، تجاری و تفریحی آبرومند هستیم، از اعضای جدید شورای اسلامی شهر قم خواست تا عوارض ساخت هتل در قم را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مجتبی بیگدلی شامگاه یکشنبه در ضیافت افطار کارآفرینان و خادمان عرصه اشتغال، کارآفرینی و انبوه سازی مسکن در هتل پارسیا قم برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که در عرصه صنعت ساختمان و مسکن فعالیت دارند در واقع در صف اول اشتغال و کارآفرینی قرار دارند که در این میان انبوه سازان در سالهای اخیر در این عرصه خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اجرای طرح عظیم مسکن مهر در دولت‌های نهم و دهم ابراز داشت: انبوه سازان در سراسر کشور همزمان با آغاز این طرح وارد میدان شدند و در کشور 6 میلیون واحد مسکونی ساختند.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن عنوان کرد: ساختن یک واحد مسکونی به معنای آن است که تمام وسایل و امکانات مورد نیاز برای زندگی در این خانه باید فراهم شود که این امر اشغال و تولید در سایر بخش‌ها را به دنبال دارد.

بیگدلی از اعضای جدید شورای اسلامی شهر قم خواست تا عوارض ساخت هتل در قم را بیش از این کاهش دهند تا سرمایه گذاران با رغبت بیشتری بتوانند به این عرصه ورود کنند.

وی افزود: امروز ساخت حسینیه و مسجد در پروژه‌های مختلف مهم است و همه باید تلاش کنیم در حد وسع خود وارد این عرصه شویم چرا که هر آنچه داریم به برکت نهضت سیدالشهداء(ع) است.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن در ادامه عنوان کرد: در شهر قم باید به سمت بلند مرتبه سازی برویم و گسترش افقی شهر به این صورت خوب نیست./س

برچسب ها: قم ، کمبود ، هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.