شبکه تلويزيوني روسيه گزارش داد: حسن روحاني رئيس جمهور جديد ايران تاکيد کرد تنها راه حل براي پرونده هسته اي اين کشور گفتگو با تهران و نه اعمال تحريم است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، احمد سامي خبرنگار روسيا اليوم  افزود: پيش از مراسم تحليف حسن روحاني، علي لاريجاني رئيس مجلس ايران تاکيد کرد ملت اين کشور روحاني را به علت خدمات بزرگش به کشور انتخاب کرد. روحاني اعلام کرد دولتش براي تحقق اهدافي که ايرانيها خواهان آن هستند تلاش خواهد کرد و سياست اعتدال را در پيش خواهد گرفت. روحاني تاکيد کرد تهران مخالف دخالت نظامي در هر کشوري است و هرگز جنگ طلب نبوده است. 
در ادامه اين گزارش پس از پخش بخشي از سخنان حسن روحاني آمده است: ايران که به دنبال راه حلي براي پرونده هسته ايش است، براي همکاري با روسيه تلاش مي کند تا نقاط مشترکي براي کمک به حل اين پرونده پيدا شود. رئيس جمهور ايران اسامي اعضاي کابينه خود را به رئيس مجلس تحويل داد و اعضاي پيشنهادي کابينه خود را افراد باتجربه و شايسته توصيف کرد. دکتر روحانی در حالي کار خود را به عنوان رئيس جمهور ايران آغاز کرد که سرآغاز دوره جديد اصلاحات در اين کشور است. روحاني متعهد شد اين دوره براي ايران سازنده باشد.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار