نماینده مردم شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، معرفی وزرای پیشنهادی در آیین تحلیف را نشان دهنده وجود سرعت عمل در کارهای رییس جمهوری جدید دانست

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام وحید احمدی افزود: با اینکه دکتر روحانی دو هفته فرصت داشتند اعضای کابینه خود را به مجلس معرفی کنند ، اما ایشان در سریع ترین فرصت این کار را انجام دادند که اقدامی قابل تقدیر بود.

وی با بیان اینکه فعلا نمی توان در خصوص وزرای پیشنهادی نظر داد، گفت: اظهار نظر در این زمینه به گذشت زمان و بررسی بیشتر نیاز دارد.

احمدی تصریح کرد: نمایندگان مجلس از امروز ضمن نشست با وزرای پیشنهادی و مرور سوابق آنها، کار بررسی صلاحیت آنها را آغاز می کنند.

وی گفت: به احتمال زیاد دوشنبه هفته آینده (21 مرداد) جلسه رای اعتماد به اعضای کابینه دکتر روحانی در صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد.

این نماینده مجلس در ادامه به برگزاری شایسته و مناسب آیین تحلیف یازدهمین دوره ریاست جمهوری در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این آیین باشکوهی ویژه عصر دیروز (یکشنبه) با حضور مقامات کشوری و لشکری و میهمانان خارجی در صحن علنی مجلس برگزار شد.

وی با اشاره به سخنرانی های مطلوب روسای سه قوه قضائیه، مقننه و مجریه در این آیین، گفت: این امر، نویدی برای برقراری ارتباط مناسب سه قوه در دولت جدید است. /س

برچسب ها: سعت ، عمل ، رییس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.