نمایش «مترسگ» امسال دور دوم اجراهای خود را از شنبه، 19 مردادماه، با پوستری جدید آغاز می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایش موزیکال «مترسگ» کاری از گروه تئاتر «لیو»، به کارگردانی محمدحسن معجونی، از شنبه، ۱۹ مردادماه، ساعت 19 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  واقع در خیابان خالد اسلامبولی به صحنه می‌رود و پوستر این نمایش کاری از بهراد جوانبخت است که دومین همکاری وی با گروه تئاتر «لیو» به شمار می رود.

نمایش «مترسگ» برگرفته از مجموعه داستان های «هنک، سگ گاوچران»، نوشته جان آر اریکسون، با ترجمه فربد فرزاد است و جابر رمضانی، پوریا کاکاوند و پیام سعیدی این داستان را به نمایشنامه تبدیل کرده‌اند.

در «مترسگ» بازیگرانی چون هوتن شکیبا، مازیار سیدی، میلاد شجره، شکیب شجره، امیرحسین طاهری و حسام محمودی‌فرید به ایفای نقش می پردازند و محمدحسن معجونی علاوه بر کارگردانی با همکاری ویشکا آسایش طراحی صحنه را انجام داده است و طراحی لباس ‌نیز بر عهده ویشکا آسایش است. ساخت و اجرای موسیقی نمایش «مترسگ» بر عهده‌ پویا پورامین، سارا بیگدلی شاملو و روزبه فدوی است و طراحی و ساخت عروسک را تارا شوقی انجام داده است.

گفتنی است، قیمت عادی بلیت این نمایش ۱۵ هزار تومان است که تماشاگران در صورت پیش‌خرید از طریق سایت www.cinematicket.org ، می توانند با بلیت‌های ۱۲ هزار تومانی به دیدن آن بنشینند.

این نمایش فقط پانزده روز اجرا خواهد شد و بلیت‌های تخفیف‌دار آن فقط تا روز شروع اجرا ارائه می‌شود. با شروع اجرا، بلیت‌های «مترسگ» به قیمت عادی خود بازخواهد گشت./ي2
برچسب ها: نمایش ، مترسگ ، تئاتر لیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار