شخصيت هاي مختلف سياسي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي به زودي در برنامه مناظره ديدگاه‌هاي همديگر را به چالش مي‌كشند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ مهدي فرجي مدير شبكه يك سيما با اعلام اين خبر گفت: پس از موفقيت تلويزيون در برنامه مناظره نامزدهاي يازدهمين انتخابات رياست جمهوري؛ شبكه ملي فرصتي فراهم كرده است تا مسئولان ديدگاه‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و ورزشي خود را بيان كنند.

 در اين برنامه مردم فرصت خواهند داشت تا سئوالات و مطالبات خود را با مسئولان مطرح و در تمامي زمينه ها پاسخ مناسب دريافت كنند.

برنامه مناظره در اولين برنامه خود، نگاهي به صنعت خودروسازي در ايران خواهد داشت و چالش هاي اين صنعت را از منظر مردم، مديران صنايع خودروسازي، خصوصي سازان و قطعه سازان به بوته نقد و بررسي خواهد گذاشت.

وي پخش برنامه هاي چالشي را از اصلي ترين رسالت هاي صداوسيما دانست و اضافه كرد: رساندن صداهاي گوناگون از وظايف اصلي رسانه است و اميدواريم با توليد و پخش چنين برنامه هايي در حل مسايل و مشكلات، گامي موثر برداشته شود.

مهدي فرجي توليد برنامه مناظره را حاصل تلاش شوراي سياستگذاري سيما به رياست معاون سيما دانست و اضافه كرد: وجود اتاق فكري منسجم بر پربارتر شدن اين برنامه موثر خواهد بود.

گفتني است؛ برنامه مناظره كاري از گروه دانش و اقتصاد شبكه يك سيماست كه در استوديوي 11 و با همان دكور مناظره 8 نامزد انتخابات به زودي هر جمعه با اجراي مرتضي حيدري روي آنتن مي رود./ص
برچسب ها: شبکه ، یک سیما ، مناظره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.