جمشیدي کارشناس اقتصادي در گفتگو با
خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:هر بنگاه اقتصادی که بتواند قیمت تمام شده تولیدات خود را به درستی بدست آورد درعرصه رقابت از سایر رقبا پیشی ميگيرد.
وی ادامه داد: کاهش قیمت یکی از ابزارهای موثر بنگاههای اقتصادی در فروش کالا و خدمات است.
اين کارشناس اقتصادي افزود:کاهش قيمت تمام شده يک اصل در رقابت پذير بودن است.
وي ادامه داد: وقتي کارخانجات با شرايط موجود توانايي توليد با ظرفيت کافي را ندارند رقابت پذيري امکان پذير نخواهد بود.
اين کارشناس اظهار داشت: حضور در بازارهاي جهاني تنها با کيفيت بالا امکان پذير نيست و بحث قيمت نيز ازاهميت بالايي برخوردار است.
وي درپايان خاطرنشان کرد:حمايت از توليد منجر به حفظ رقابت پذيري در بازار داخلي و خارجي مي شود.
انتهاي پيام/