با اتمام مرحله جذب آثار كودكان ایران اسلامی، 18 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره دستهای كوچك دعا رسید و 1500 دعا توسط هیئت انتخاب به مرحله داوری معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری،حسن میلانی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: اعضای هیئت انتخاب اولیه را سید رضا علوی، علی بینش، زری عابدینی، فاطمه نوروزی، وحید آقا كرمی، جواد كریم نژاد و حجت الاسلام داوری ترتیب داده اند.

میلانی گفت: اسامی هیئت داوران نهایی به زودی ابلاغ می شود و داوران آثار اول تا سوم و ده اثر برگزیده را برای تجلیل در روز اختتامیه معرفی خواهند كرد.

وی افزود: دعاهای رسیده به جشنواره از شهرها و روستاهای سراسر میهن اسلامی بوده و استان های كردستان، مركزی و ایلام بیشترین شركت كننده را داشته اند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: دعا برای ظهور امام زمان (عج)، سلامتی مقام معظم رهبری و آزادی كودكان فلسطینی و دعا برای تمام مسلمین جهان از جمله ادعیه ارسال شده به این جشنواره بوده است.

میلانی گفت: آسیب های اجتماعی همچون طلاق، كودك آزاری و فشارهای اقتصادی و نیز زلزله سال گذشته آذربایجان تأثیرات بسیاری در دلنوشته های كودكان داشته است.

وی گفت: اختتامیه این جشنواره 30 مرداد ماه در تبریز برگزار خواهد شد.

جشنواره «دستهای كوچك دعا» عنوان جشنواره ای است كه طی 8 سال گذشته بهترین دعای تحویل سال از زبان كودكان را برگزیده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار