رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهربابک گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 150 تن اقلام غذایی در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حبیب‌الله اسدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به توزیع 153 تن اقلام مواد غذایی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: دو نمایشگاه ضیافت در شهرستان فعال بودند.

وی افزود: در این دو نمایشگاه 51 تن برنج سفید و 24 تن برنج هندی پرمحصول، 37 تن گوشت مرغ منجمد، 20 تن شکر، پنج تن قند، هشت تن نخود و 9 تن عدس با قیمت تعاونی و با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت توزیع شده است.

اسدی خاطرنشان کرد در این نمایشگاه‌ها زولبیا و بامیه با قیمت هر کیلو 4 هزار و 500 تومان و 400 تومان ارزان‌تر از نرخ مصوب آن در حال توزیع است.

وی از تعداد 670 بازرسی از صنوف در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: از ابتدای ماه مبارک 79 فقره پرونده تخلف شامل 57 پرونده توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و 22 پرونده توسط بازرسان مجمع امور صنفی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

اسدی عنوان کرد: در این مدت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و بازرسان مجمع امور صنفی به صورت شیفت‌های صبح و عصر حضور فعال در سطح شهر برای بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی داشتند.

احمد خبری رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهربابک نیز از برخورد قاطع با متخلفان امور صنفی خبر داد و اظهار داشت: در ماه گذشته دو فقره پرونده قاچاق کالا و ارز وارد تعزیرات حکومتی شده است.

وی گفت: یکی از آنها مربوط به قاچاق دارو بوده است که مبلغ 140 میلیون تومان جریمه نقدی و برای پرونده دیگر که مربوط به قاچاق پارچه بوده است، 50 میلیون تومان جریمه در نظر گرفته شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.