مدیر فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص سلطانی فر اظهار داشت: سلطانی فر اگرچه یک فرد ورزشی نیست اما می تواند از افرادی در وزارت خانه استفاده کند که ورزشی باشند، مهم مدیریت درست برای بهبود ورزش ایران است.

محمد پنجعلی مدیر فنی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سلطانی فر اگرچه فرد ورزشی نیست و مدرک تحصیلی و عملکردش به ورزش ارتباطی ندارد اما می تواند با یک مدیریت درست و انتخاب افراد ورزشی و کاربلد در این زمینه به ورزش ایران کمک کند.

وی افزود: وی اگر مشاورین قوی و حرفه ای در زمینه ورزش را به کار گیرد می تواند جبران غیر ورزشی بودن خود را بکند. یکی از فاکتورهای مهم هر وزارتخانه وجود یک مشاور قوی و حرفه ای است.

وی در خصوص رقم پیشنهادی 500 میلیونی هامبورگ برای بازی پرسپولیس بیان کرد: این بازی دوستانه، یک فوتبال حرفه ای با باشگاه حرفه ای است و اگر بخواهیم که یک بازی حرفه ای انجام دهیم باید با آنها کنار بیاییم.

در حال حاضر باشگاه در حال بررسی است که اگر در توانمان باشد حتماً از آنها می خواهیم که به ایران بیایند.

پنجعلی در ارتباط با وضعیت خلعتبری نیز بیان کرد: باشگاه پرسپولیس در حال پیگیری وضعیت خلعتبری است و با کمک وزارت ورزش این مشکل را حل خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: مسئله خلعتبری یک قضیه ملی است و ما نمی توانیم در آن خیلی ورود کنیم اما خود وی خواهان آن است که در این فصل به تیم ما پیوندد و ما را همراهی کند.

مدیر فنی پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم و تمریناتشان نیز اظهار داشت: شرایط تیم مان در هر بازی بهتر می شود و بازیکنان در هر بازی که انجام می دهند به هماهنگی بیشتری نسبت به بازی قبل می رسند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم در دو جام مدعی باشیم.

وی افزود: بازیکنان به صورت آماده هر روز تمریناتشان را زیر نظر مربی انجام می دهند و روز به روز به آمادگی بیش تر خواهند رسید.

وی در خصوص مصدومان و محرومان بازی با فجر سپاسی بیان کرد: خدا رو شکر برای بازی روز چهارشنبه هیچ مصدوم و محرومی نخواهیم داشت و بازیکنان مورد نیاز سر مربی تیم را همراهی خواهند کرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حميده
۰۹:۱۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
من مشاور ورزشي يك مطب تغذيه هستم اطلاعات خوبي دارم اما دلم ميخواد به روز شم نميدونم چچوري .لطفا كمكم كنيد
آخرین اخبار