"لوران لوييس" يکي از نمايندگان پارلمان بلژيک تاکيد کرد تصميم اتحاديه اروپا در زمينه درج نام شاخه نظامي حزب الله لبنان در فهرست سازمان هاي تروريستي در راستاي منافع امريکا و صهيونيست ها صورت گرفته است و با ارزشهاي انساني و اصول اساسي اين اتحاديه مغايرت دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري سوريه سانا، لوييس اين اقدام اتحاديه اروپا بر ضد حزب الله لبنان را شرم اور و غير قابل قبول دانست و افزود: دفاع از خاک و آزادي، حق اساسي هر انساني است و اتحاديه اروپا با چنين تصميمي نشان داده است که تنها در راستاي منافع صهيونيست ها و امريکا تلاش مي کند.

لوييس تاکيدکرد اتحاديه اروپا مي خواهد به سوريه و ارتش بشار اسد رئيس جمهور سوريه که شکست سنگيني به تروريست هاي تحت حمايت غرب وارد کرده است ضربه وارد کند و هدف اصلي آنان بر هم زدن ثبات منطقه است تا اسرائيل بتواند نفوذ خود را تقويت کند.

لوييس گفت: اروپا به وسيله اي در دست امريکا و اسرائيل تبديل شده است و به اين طريق در کنار تروريست ها ، قاتلان و ظالمان قرار گرفته است چرا که اگر اروپا به اصل عدالت پايبند بود در کنار حزب الله ، لبنان و فلسطين قرار مي گرفت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار