دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان با تجلیل از تلاش خبرنگاران گفت: خبرنگاران صاحبان قلمی دارای قداست، عزت و منزلت هستند که آگاهی، دانایی و حق و عدالت را می نگارد و خبرنگار متعهد به رسالت خود، بار سنگینی بر دوش دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن از سمنان ، ایرج کارخایی در آستانه هفدهم مرداد روز خبرنگار افزود: روز خبرنگار گرامیداشت حرفه خبرنگاری و ارج نهادن بر تلاش گروهی از فرهیختگان و آگاهان جامعه است که تمام هم و غم و تلاش خود را در راه اطلاع رسانی، انتقال آگاهی به مردم عزیز میهنمان قرار داده اند.
کارخایی با تاکید بر استفاده مناسب از قلم برای افزایش حرمت ها، توسعه و ترویج ارزشها و حرکت به سمت حق و انصاف و دور نمودن انسانها از پلیدی ها و چالشهای فراروی او افزود: خبرنگاران بعنوان اصحاب قلم و صاحبان خرد و اندیشه همواره زبان گویا و حقیقت جوی جامعه بوده اند و با چشمان تیز بین و نگاه واقع بین، مسوولیت مهم آگاه سازی و اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و گزارشهای مختلف را بعهده دارند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان و مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان تصریح کرد: در این استان خبرنگاران در انجام رسالت اطلاع رسانی خدمات و فعالیتهای خوبی با همکاری مناسبی که با روابط عمومی های دستگاه های اجرائی دارند./س

برچسب ها: قلم ، عزت ، منزلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.