تیم ملی بسکتبال قطر با پیروزی 71 بر 68 مقابل چین تایپه، اولین باخت را به این تیم تحمیل کرد تا ایران تنها تیمی باشد که با شش پیروزی به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال قطر دقایقی پیش با نتیجه 71 بر 68 چین تایپه را شکست داد و علاوه بر قطع کردن نوار پیروزی های این تیم فرصت خوبی برای اول شدن تیم فیلیپین در گروه E بازیها فراهم کرد.

در حال حاضر دو تیم قطر و چین تایپه با 5 برد و یک باخت در صدر جدول گروه هستند و تیم فیلیپین هم در صورت برد امروز شرایطی مساوی با این دو تیم پیدا می کند اما با توجه به تفاضل امتیازی بهتر به عنوان تیم اول به دور بعدی صعود خواهد کرد.

دو تیم قطر و چین تایپه در کوارترهای اول و سوم با نتایج 15-15 و 20-20 مساوی شدند اما قطر در کوارترهای دوم و چهارم 14 بر 13 و 22 بر 20 برنده شد تا با چهار امتیاز اختلاف بازی را به نفع خود تمام کند.

یاسین موسی ستاره بازی با چین تایپه

کوینسی دیویس با 23 امتیاز و 8 ریباند بهترین بازیکن چین تایپه بود و یاسین موسی از قطر با 20 امتیاز و 19 ریباند ستاره این دیدار بود.

تیم قطر در حالی این دیدار را با چنگ و دندان به نفع خود تمام کرد که با یک شکست عمدی می توانست از رویارویی با چین در مرحله بعد فرار کند.

تیم چین تا ساعتی دیگر با بحرین روبرو می شود./مح
برچسب ها: قطر ، تایوان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار