قم/

استعلام 50 گواهی تاسیس واحدهای صنعتی از ابتدای سال در قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: از ابتدای امسال 50 گواهی استعلام به منظور تاسیس، احداث و استقرار واحدهای صنعتی و خدماتی در قم صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران قم، محمود‌علی رکنی با اشاره به اجرای وظایف حاکمیتی نظارتی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم اظهار کرد: از ابتدای امسال 50 گواهی استعلام به منظور تاسیس، احداث و استقرار واحدهای صنعتی و خدماتی در قم صورت گرفته است.

وی افزود: واحدهای صنعتی برای تاسیس باید الزاماً معیارهای زیست محیطی را در نظر بگیرند زیرا باید فعالیت آنها آسیبی به سلامت محیط زیست و منابع طبیعی وارد نکند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه گسترش شهرک‌ها و مجتمع‌های صنعتی موجب وسیع‌تر شدن حوزه کاری محیط زیست انسانی شده است گفت: ارزیابی و اعلام نظر تخصصی زیست محیطی درباره پروژه‌های صنعتی از جمله مهمترین وظایف این اداره کل محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است این وظیفه به نحو مطلوب از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست و سایر ارگان‌هایی که استعلام‌های مربوطه را انجام می‌دهند مورد عنایت و تاکید قرار گیرد./س

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم اضافه کرد: حفاظت محیط زیست یکی از اصول مترقی در اقتصاد پویاست و باید به نحو شایسته‌ای مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها: قم ، گواهی ، تاسیس ، واحد ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.