مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فیلم رضوی خبر داد.




به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران بهرام عبدالحسینی در نشستي با مسئولان ستاد برگزاري جشنواره فيلم رضوي اظهار داشت: هنرمندان تا 30 مرداد فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقر است، ارسال كنند.

وی افزود: تاکنون 64 اثر از هنرمندان سراسر کشور و 30 اثر از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد يادآور شد: هیئت انتخاب آثار مستند و داستانی انتخاب شده و در حال رایزنی با داوران برای انتخاب نهایی هستیم.

وی افزود: هیئت انتخاب آثار داستانی را آقایان صداقت کشفی، دانش آموخته سینما و قائم مقام صدا و سیمای یزد، روشن بخش، دانش آموخته سینما و رئیس انجمن سینمای جوان، حسینی خواه، کارگردان، پیغمبری، کارگردان و سهیل راد، دانش آموخته سینما و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی و حسینی خواه و روشن بخش در شورای بررسی فیلمنامه تشکیل می دهند.

عبدالحسيني از آقایان حسینی مهریزی، بحری، رضا مشیری و محمدرضا حاجی غلامی نیز به عنوان هیئت انتخاب آثار مستند نام برد.

وی افزود: جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که به برگزیدگان این جشنواره جوایز نقدی و دیپلم افتخار اهدا می‌شود.

دبیر جشنواره ملی فیلم رضوی ادامه داد: این جشنواره در شهریور ماه سال جاری در سه بخش داستانی کوتاه، مستند کوتاه و مستند بلند برگزار می‌شود.

وی گفت: اعلام آثار پذیرفته شدگان در بخش مسابقه جشنواره 10 شهریور اعلام می شود./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.