مدیربکه اسلامی شبکه سه سیما گفت: ترتیل‌خوانی قرآن کریم علاوه بر شبکه سه سیما، از شبکه‌های تلویزیونی اسلامی در سراسر دنیای اسلام مانند کربلا، شبکه غدیر و شبکه‌ای در ترکیه پخش شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مجید زین‌العابدین چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه ترتیل‌خوانی قرآن کریم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره پخش مراسم ترتیل‌خوانی از سال 86 در شبکه سه سیما اظهار کرد: پخش این مراسم حرکت بزرگی در اماکن مذهبی و امامزادگان در اقصی نقاط کشور ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: پخش ترتیل‌‌خوانی در برنامه سمت خدا به عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های رسانه ملی سبب استقبال بینندگان از این برنامه شد.

مدیر شبکه سه سیما عنوان داشت: تاکنون بیش از هزار و 70 روز ترتیل‌خوانی قرآنی در برنامه سمت خدا پخش شده که سبب برکات و تأثیرات عمیق و فراوانی در رسانه ملی شده است.

وی با اشاره به فراخوان قرآنی در سال گذشته در برنامه سمت خدا گفت: افرادی از انگلیس، کانادا، هند، امارات و پاکستان برای اهدای قرآن بانی شدند.

زین‌العابدین یادآور شد: ترتیل‌خوانی قرآن علاوه بر شبکه سه سیما، از تلویزیون‌های شبکه‌های اسلامی مانند کربلا، شبکه غدیر و شبکه‌ای در ترکیه پخش می‌شود.

وی عنوان داشت: برگزاری چنین مراسم‌هایی در بعد رسانه‌ای خود مطالب و آموزه‌هایی را منتشر می‌کند و سبب انس اقشار مختلف مردم با قرائت قرآن می‌شود./س

برچسب ها: قم ، پخش ، مراسم ، ترتیل ، خوانی ، شبکه ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.