مربی بدمینتون جوانان اصفهان گفت: در صورت ادغام مسابقات قهرمانی کشوری در رده های سنی پایه تازه واردها انگیزه شان را از دست می دهند.

شهرام  کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در آستانه مسابقات قهرمانی کشوری قرار است رقابت های رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوان در بخش تیمی با هم ادغام شوند و بنابر اعلام مسئولان فدراسیون این آیین نامه در نتیجه تصمیم گیری کمیته فنی فدراسیون بوده است.

مربی تیم بد مینتون جوانان اصفهان اضافه کرد: البته همچنان مکان برگزاری مسابقات مشخص نشده و ممکن است این تصمیم به دلیل عدم اعلام میزبانی استان های کشوری بوده باشد.

مربی تیم جوانان بدمینتون اصفهان خاطرنشان کرد: سال های قبل به منظور برگزاری این
رقابت ها 21 بازیکن از هر استان حاضر می شدند ولی با این کار 6 الی 9 بازیکن از هر استان می توانند در مسابقات حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: رقابت ها باید معیاری برای انتخاب ملی پوشان باشد اما اگر مسابقات رده های سنی پایه فقط به صورت تیمی برگزار شود نمی توان برترین های کشوری را انتخاب کرد.

ملی پوش بدمینتون تأکید کرد: این آئین نامه اگر به مرحله اجرا برسد تصمیم چندان جالبی نیست چرا که در درجه اول انگیزه ورزشکارانی که به تازگی پا به دنیای قهرمانی گذاشته اند از بین می رود، هم چنین این افراد برای حضور در تیم ملی تکلیف مشخصی ندارند و چه بسا بعضی از آنها تمرینات خود را رها کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار