هومن برق نورد گفت: سالها زمان برده تا بازي من و "بهنام تشكر" با يكديگر تركيب شود.

"هومن برق نورد" بازيگر مجموعه "دودكش" در خصوص روند كار خود در اين سريال در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه تيم جلو و پشت دوربين شبانه روزي مشغول فعاليت هستند و با وجود فشردگي كار، "دودكش" بايد مورد توجه مخاغطبان قرار گيرد.
وي با اشاره به بازي خود و "بهنام تشكر" تصريح كرد: بازي ما دو نفر خيلي به هم نزديك بوده و اين اتفاق يك شبه نيافتاده است.
"برق نورد" در خصوص ايفاي تقش در كنار "جواد عزتي" اظهار داشت: هنوز بخشهاي بازي من و "عزتي" شروع نشده است و ما در گذشته هم با يكديگر بازي نداشته‌ايم.

*با "برزو نيك‌نژاد" خيلي راحتم

وي در خصوص نگارش فيلمنامه "دودكش" افزود: فيلمنامه با قلم "برزو نيك‌نژاد" به نگارش درآمد و به قدري روان و شيوا بود كه من مشكلي با آن نداشتم.
"برق‌نورد" ادامه داد: خيلي مواقع پيش آمده كه من بخشهايي را دوست نداشتم و "نيك نژاد" با در نظر گرفتن حرفهاي هنرمندان گاه متنهاي خود را به شيوه‌اي ديگر مي‌نوشت.

*لوكيشن قاليشويي را تحويل داديم

اين بازيگر صاحب‌نام كشورمان در خصوص لوكيشن فعلي "دودكش" اظهار داشت: لوكيشن قاليشويي را تحويل داديم و در يكي از بيمارستان‌هاي تهران فيلمبرداري را ادامه خواهيم داد.
بازيگر نقش "ناصر" در ساختمان پزشكان خاطر نشان كرد: تا دو هفته ديگر كار به پايان مي‌رسد تا براي پخش درماه مبارك رمضان شبكه يك سيما آماده شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.