فیلم پشت سر هم و بدون تبلیغات و خبر رسانی خاصی روی پرده می آیند شورای صنفی اکران هم درگیر اختلاف ها بر سر بازگشایی خانه سینماست.

باشگاه خبرنگاران- فیلم پشت سر هم و بدون تبلیغات و خبر رسانی خاصی روی پرده می آیند شورای صنفی اکران هم درگیر اختلاف ها بر سر بازگشایی خانه سینماست و رییس این شورا در این مدت هیچ اظهار نظری درباره چینش فیلم های روی پرده نکرده استو این فصل، فصل بحرانی اکران در سینمای ایران است فیلم ها با اتکا به ستاره های ریز و درشت شان هم نمی فروشندو بدتر این که بر خلاف روال معمول فروش بالای برخی از فیلم های روی پرده(چه خوبه که برگشتی و گذشته) رونقی به سالن های نمایش سایر فیلم ها نداده است. ظاهرا این روزها هیچ فیلمی این قابلیت را ندارد که موجی از شور و اشتیاق به راه بیندازد و عشق به سینما را در جامعه زنده کند. در بهترین حالت اگر صاحبان فیلمی بتوانند گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند وبرای فیلم شان تماشاگر پیدا کنند هنر کرده اند و باید کلاه شان را به هوا بیندازند.

فضای کلی جامعه هم مثل قبل نیست که اکران موفق یک فیلم باعث شود مردم به شوق بیایند و سرریزهای شور و شوق شان علاوه بر دیدن فیلم برای "فیلم دیدن" و "سینما رفتن" در مفهوم کلی هم تکافو کند و فیلم های دیگر از صدقه سر این موج پر شور عمومی چند بلیت بیشتر بفروشند و به نوای برسند در کنار این مشکلات همیشگی معضلی جدید هم بر سر آورده و هزینه تبلیغات شهری به جایی رسیده که توان تبلیغ را از بخش خصوصی گرفته است فیلم های نهادهای دولتی هم گویی صرفا با هدف پر کردن کارنامه سالانه شان راهی پرده شده اند./ي2

منبع:ماهنامه فيلم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار