ملي‌پوش دوگانه كشورمان مدعي شد عليرغم آمادگي بالا در رقابت‌هاي جهاني دوگانه فيليپين بدترين نتيجه در عمر ورزشكاري خود را كسب كرده است.

سلمان تيموري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت: چندي پيش در حالي كه من و  امينيان خود را براي حضور در مسابقات ليگ كشوري آماده مي‌كرديم،‌ 50 روز قبل از شروع رقابت‌هاي جهاني دوگانه در كشور فيليپين مطلع شديم كه براي حضور در رقابت‌هاي جهاني بايد حاضر شويم كه تمرينات خود را از سه‌گانه به دوگانه تغيير و حدود يك ماه تمرينات خود را در شهركرد و همدان دنبال كرديم و امينيان عليرغم توانمندي‌ها به دلايلي راهي اين رقابتها نشد.

وي افزود: تمرينات منظم و پشت سرهمي را دنبال كردم به طوريكه قبل از اعزام در اوج آمادگي كامل بودم ولي متأسفانه شرايط به گونه‌اي پيش رفت كه بدترين نتيجه را در عمر ورزشكاري كسب كردم به طوريكه 5 روز قبل از اعزام 3 بار به تهران سفر كرده تا شايد مشكل صدور رواديد برطرف شود و همين امر موجب شد تا در ساعاتي قبل از شروع رقابت‌ها به فيليپين رسيده و زماني براي استراحت و ريكاوري بدني در اختيار نداشته باشم.

تيموري ادامه داد: مطمئنا اگر شرايط مساعد فراهم مي‌شد جزء 10 نفر برتر دنيا بودم ولي متأسفانه به عنوان سي و چهارمي جهان كه اين رتبه تنها مرا شرمنده مربيان و فدراسيون كرد دست يافتم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار