منابع غير رسمي از قتل عام دهها غير نظامي بي دفاع در حومه لاذقيه به دست گروههاي مسلح تکفيري خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار، گزارشها همچنين از اقدام گروههاي مسلح تکفيري به ربودن دهها نفر از جمله شماري زن و کودک حکايت دارد.

سومر حاتم خبرنگار المنار در گزارشي از لاذقيه گفت:  اين روزها در لاذقيه و سوريه صحبت از "قتل عام" است.

سومر حاتم در حاليکه تصاويري به نقل از اينترنت از حمله گروههاي مسلح به حومه لاذقيه پخش مي شد گفت گروههاي مسلح به روستاهاي بارودا ، بلوطه ، حامبوشيه و مزارع اطراف آنها در شمال لاذقيه يورش بردند و تيراندازي کردند و غير نظاميان بي دفاعي را که در خواب بودند سربريدند.

شماري از ساکنان اين روستاها نيز به صورت حيرت آوري نجات يافته اند .

حاتم در حاليکه تصاويري از تعدادي از اين تروريستها پخش مي شد گفت بيشتر افراد مسلحي که به اين روستاها حمله کردند از گروههاي بنيادگراي تندرو هستند که در ارتکاب جنايت مشهورند.

گروههاي مسلح دهها غير نظامي را ربوده اند که "شيخ بدر الدين غزال" از جمله آنهاست. بدر الدين غزال به مناسبت ديني به روستاي بارودا به عنوان مهمان رفته بود .

شيخ ذو الفقار غزال فرزند بدر الدين غزال گفت: ما همچنان مطمئن هستيم که حال  او خوب است  اما براي ما  علاوه بر سلامت بدر الدين ، سلامت ساير زنان و مردان و کودکان ربوده شده اهميت دارد که تعدادشان حدود 100 نفر است.

حاتم گفت روزهاي آينده حقايق بيشتري از خونهاي ريخته شده افراد بيگناه روشن خواهد شد هدف از اين خونريزي نيز ايجاد فتنه طائفه اي است اما هدف راهبردي ندارد ارتش سوريه نيز در پاسخ به اين حملات يک جبهه جديد را گشوده است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار