سرمایه گذاری در بخش جوانان ، کشف استعدادها ، آموزش مستمر ، برگزاری اردوی های مستمر ، استفاده از توان مربیان داخلی و نظارت دقیق از عوامل موفقیت وزنه برداری ایران هستند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی که به همراه حسین رضازاده، رئیس فدراسیون  وزنه‌برداری در محل اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در منطقه آزاد ارس حضور یافته بود اظهار داشت: وزنه برداری آذربایجان شرقی با یاری فکری ، فنی و علمی توان تبدیل شدن به قطب وزنه برداری کشور را دارد.

سید محمد شروین اسبقیان افزود: آذربایجان شرقی در سالهای نه چندان دور پیشتاز این رشته در کشور بوده و در تیم ملی 5 یا 6 نماینده داشته و حالا با سرمایه گذاری روی نوجوانان و نونهالان خود در راه بازگشتن به آن دوران طلایی است. ما در این راه به تلاش، همت، سازندگی، استعدادیابی و سرمایه گذاری بیشتر نیاز داریم.

اسبقیان با تقدیر از میزبانی شایسته مدیریت و کادر اجرایی و فنی منطقه آزاد تجاری ارس در برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان  تصريح کرد: وزنه برداری خاصه استانهای آذربایجان بوده و با مدیریت علاقمند، برنامه ریزی آمیخته با علم و دانش و افزایش توان علمی مربیان و آشنایی آنها با علم روز دنیا می توان پتانسیل جوانان این منطقه را شکوفا کرده تا آذربایجانشرقی بار دیگر در وزنه برداری حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی وزنه برداری را طلایه دار ایران در المپیک ها دانست و گفت: سرمایه گذاری در بخش جوانان ، کشف استعدادها ، آموزش مستمر ، برگزاری اردوی های مستمر ، استفاده از توان مربیان داخلی و نظارت دقیق از عوامل موفقیت وزنه برداری ایران هستند.

در پايان خاطر نشان مي‌شود: حسین رضا زاده رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان به همراه سید محمد شروین اسبقیان با حضور در جلفا و منطقه ازاد تجاری ارس از نزدیک تمرینات این تیم را بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار