یاسوج/

مرحله دوم طرح ترافيكي درجاده هاي اصلي كهگيلويه وبويراحمد آغاز شد

فرمانده پليس راه كهگيلويه وبويراحمد از آغاز مرحله دوم طرح ترافيكي همزمان با موج دوم سفرهاي تابستاني در محورهاي اصلي و جاده هاي برون شهري اين استان خبر داد و گفت: اين طرح تا 31 شهريور امسال ادامه خواهد داشت.

سرهنگ منوچهر سياهپور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: بيش از 200 نيروي انساني در قالب 60دستگاه خودرو پليس به صورت آشكار و غيرمحسوس در محورهاي پرتردد حضور فعال خواهند داشت.
وي ارتقاي سطح انضباط ترافيكي و ايجاد آرامش و رضايتمندي مردم با تسهيل در عبور و مرور و اجراي دقيق قوانين راهنمايي و رانندگي را از مهمترين اهداف اجراي اين طرح اعلام كرد.
سرهنگ سياهپور اظهار كرد: اولويت نخست پليس در اين زمينه مديريت سرعت، سبقت و كنترل رانندگان متخلف از طريق گشت هاي سيارآشكار و نامحسوس در همه محورهاي مواصلاتي است.
فرمانده پليس راه كهگيلويه وبويراحمد گفت: اين طرح با همكاري و هماهنگي ساير دستگاه هاي خدمات رسان و امدادي همچون هلال احمر، راه و شهرسازي، اورژانس جاده اي ، آتش نشاني ، راهداري و حمل و نقل به منظور بهبود و ساماندهي وضعيت ترافيكي در محورهاي اصلي استان انجام خواهد شد.
سرهنگ سياهپور تصريح كرد: پليس با حضور چشمگير، فعال و موثر خود در تمامي محورهاي برون شهري در جهت روان سازي و انضباط ترافيكي و اجراي دقيق مقررات راهنمايي و رانندگي سفري ايمن را براي مردم فراهم خواهد كرد.
وي موتورسيكلت سواران را بخش مهمي از چرخه ترافيكي به ويژه در تابستان دانست و بر لزوم رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و استفاده از كلاه ايمني براي راكبان موتورسيكلت ها تاكيد كرد.
وي سرعت و سبقت غيرمجاز، انحراف و تجاوز به چب و استفاده نكردن از كمربند ايمني را از مهمترين عوامل نظارتي و مورد تاكيد پليس در اين طرح دانست و اظهار كرد: پليس ضمن اعمال جريمه هاي سنگين براي متخلفان خودروي آنها را نيز حداقل به مدت 72 ساعت توقيف خواهد كرد./ب
برچسب ها: ترافیک ، جاده ، عبور ، مرور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.