عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: در جلسه علني امروز که با دستور کار بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي آغاز شده پنج نفر به عنوان موافق و پنج نفر به عنوان مخالف کليات راي اعتماد به وزراي پيشنهادي دولت يازدهم صحبت مي‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، "ضرغام صادقي" عضو هيئت‌رئيسه مجلس در ابتداي جلسه علني امروز به تشريح روند بررسي راي اعتماد به وزراي پيشنهادي حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني پرداخت و گفت: بحث راي اعتماد به حمدالله شروع شد و به عنوان اولين كار در كابينه جديد ورود به بحث كليات راي اعتماد است.

وي در ادامه افزود: براي كليات راي اعتماد 5 نفر به عنوان مخالف و 5 نفر به عنوان موافق بعد از صحبت‌هاي رئيس‌جمهور به ابراز عقايد و نظرات خود مي‌پردازند.

عضو هيئت‌رئيسه ادامه داد: بعد از قرعه كشي كه با حضور آقايان تابش، رسايي، توكلي، دستغيب و محمدي انجام شد از 18 نفري كه به عنوان مخالف ثبت نام كرده‌اند. آقايان دهقان نماينده چناران، عطالله حكيمي، بزرگواري، رسايي و جواد قدوسي به قيد قرعه صحبت مي کنند.

وي ادامه داد: همچنين از بين 148 نفري که به عنوان موافق ثبت‌نام کردند، آقايان احمد شوهاني، جعفري نماينده خلخال، جعفرزاده ايمن آبادي، فولادگر و منصوري آراني به قيد قرعه به عنوان موافق کليات صحبت مي کنند.

صادقي در خاتمه يادآور شد: اسامي موافقين و مخالفين وزرا نيز به صورت تفکيکي در خلال بحث هاي کليات قرعه کشي و اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، موافقان ، مخالفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار