نماینده مردم ایلام در مجلس شورایی اسلامی از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم استان پیگیری جدی و بیشتری انجام دهند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران "عمران علی‌محمدی" در جمع مردم روستاهای "سرطاف"، "چالسرا" و "هفت‌چشمه"ی شهرستان ایلام اظهار کرد: تنها راه شتاب‌دهی به توسعه استان جذب بودجه‌های ملی است که باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در اکثر استان‌های کشور زیرساخت‌ها تکمیل شده و به دنبال جذب اعتبارات ملی برای توسعه و اصلاح زیرساخت‌ها هستند، افزود: استان ایلام در توسعه‌ی زیر ساخت‌ها با مشکل جدی روبرو است.

علی‌محمدی ادامه داد: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایلام خود را در میدان‌های مختلف سیاسی اثبات کرده و با وجود اینکه مشکلات اقتصادی ذره‌ای به اراده‌ی آنان در حمایت از آرمان‌ها انقلاب خدشه وارد نمی‌کند، اما باید به این استان توجه بیشتری کرد.

نماینده مردم ایلام، مهران، چرداول، سیروان، ملکشاهی و ایوان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تلاش مسئولان و مشارکت مردم دو مولفه مهم برای حل مشکلات استان در زمینه‌ها مختلف است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش نمایندگان در مجلس و مرکز برای حل مشکلات استان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان باید نسبت به مطالبات مردم استان پیگیری جدی و بیشتری کنند، تصریح کرد: شتاب‌دهی به توسعه استان در گرو جذب اعتبارات ملی است که مسئولان بیشتر در این راستا تلاش کنند.

علی‌محمدی از اصلاح معابر و ورودی‌های روستایی و احداث کتابخانه در این روستاها با اعتباری بیش از 400 میلیون تومان خبر داد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ایلام ، اعتبارات ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.