بیش از ۲۰۰ مورد فضای تفریحی و اقامتی در کنار آثار تاریخی و باستانی استان مرکزی با امکانات لازم برای گردشگران و مسافران تعبیه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، برنامه های شاخص این اداره کل را در تابستان 1392، تشریح کرد.
رضوانی در خصوص اقدامات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جهت جذب توریست در تابستان سال ۹۲، از بازسازی و زیبا سازی کیوسک اطلاع رسانی در ورودی شهر و راهنمایی گردشگران با توزیع اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح مراکز اقامتی، فعال سازی ۲۴ ساعته تلفن گویای پاسخگویی به شکایات گردشگران استان، برگزاری جشنواره گل و گیاه محلات در مرداد ماه سال جاری و نیز برگزاری جشنواره انگور در روستای هزاوه در شهریور ماه خبر داد.
وی افزود: بیش از ۲۰۰ مورد فضای تفریحی و اقامتی در کنار آثار تاریخی و باستانی استان با امکانات لازم اعم از تفریحی، اقامتی، ورزشی، سرویسهای بهداشتی و … برای گردشگران و مسافران تعبیه شده است.
رضوانی در خصوص تسهیلات تدارک دیده شده برای گردشگران تابستانی، گفت: کلیه واحدهای اقامتی نظیر هتل‌ها، مهمانپذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی و بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی استان تجهیز شده‌اند همچنین نمازخانه‌ها، وضوخانه‌ها و سرویس های بهداشتی جهت ارائه خدمات به مسافران، تطهیر می شود./ع
برچسب ها: تفریح ، گردشگری ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.