گالری "ایده" این روزها میزبان نمایشگاه عکس – تئاتر «لحد»، با عکاسی نسترن بهبودی و کارگردانی نیما شعبان نژاد، است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی ایده، در نمایشگاه عکس – تئاتر «لحد»، که از جمعه، 18 مردادماه، در گالری ایده برپا شده، موضوع مرگ و نگاه‌های گوناگون به این پدیده از زاویای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. نسترن بهبودی با مجموعه‌ عکس‌های خود از قبرستان، نگاه فرمال خود را از مرگ در قاب تصویر ارائه کرده است.

در کنار این نمایشگاه عکس، نیما شعبان نژاد نیز با کارگردانی نمایشی با عنوان «لحد»، در پس ارائه دیدگاه‌های مختلف به موضوع جهان پس از مرگ پرداخته است. در این نمایش، که به صورت مونولوگ ارائه می‌شود، هر یک از بازیگران متون خودنوشته‌شان را با موضوع مرگ ارائه می دهند. سپهر فرحت، ناهید بحرعمانی، سانیا سالاری، سعید سالمی و محسن کیانی بازیگران نمایش «لحد» هستند. این نمایش، که با آهنگسازی و نوازندگی نیما شعبان نژاد همراه است، با طراحی مینیمالیستی، در پس تکمیل کانست مفهومی عکس‌های این نمایشگاه است.

بهار رادمند دستیار کارگردان، حافظ اسمی‌خانی طراح پوستر، نسیم موسوی گریم و ماسک، مونا بهرام‌وند منشی صحنه و محمود صادقی اجرای دکور این نمایش را بر عهده دارند.

لازم به یادآوری است، علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه عکس – تئاتر «لحد» می توانند به گالری ایده واقع در کریم‌خان، خردمند شمالی، خیابان هجدهم، شماره 26 مراجعه کنند./ي2
برچسب ها: گالری ، ایده ، نمایشگاه ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار