رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از آغاز طرح نظارت و کنترل سرعت رانندگان مشکوک و متخلف جاده ای در استان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد با اشاره به طرح تابستانه کنترل سرعت رانندگان مشکوک گفت: با پایان ماه رمضان و آغاز دور دوم سفرهای تابستانی از جمعه طرح مذکور در پاسگاه های برون شهری استان قم از سرگیری شده است.

وی با تاکید بر رانندگان متخلف و مشکوک عنوان کرد: در صورت مشاهده رانندگان مشکوک به مصرف مواد مخدر و یا الکل با استفاده از کیت تست الکل رانندگان را مورد آزمایش قرار داده که اگر فردی مشروبات الکی مصرف کرده باشد در کیت درصد را نشان می دهد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در صورتی که راننده ای قرص های روان گردان مصرف کرده باشد و یا چشمانش قرمز و مشکوک باشد، با استفاده از تست چهره زنی مورد آزمایش قرار گرفته و در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش با بهداری هماهنگ شده و ارجاع داده می شود.

جمشیدی را اظهار داشت: تمامی پرسنل پاسگاه های برون شهری پلیس راه استان با توجه به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی و پایان ماه مبارک به صورت آماده باش درآمده و با توجه بیشتری بر طرح تابستانه، نظارت کرده و رانندگان متخلف را کنترل و شناسایی و درصورت لزوم به مراجع قانونی ارجاع می دهند./ب

برچسب ها: قم ، آغاز ، طرح ، کنترل ، سرعت ، راننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.