رقیه اله کرمی، سرپرست انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین در خصوص برگزاری دومین مرحله رقابت های آزاد تیراندازی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به برگزاری مرحله نخست این رقابت ها گفت: اولین مرحله مسابقات از 5 تا 9 تیر ماه در محل فدراسیون و با حضور 28 نفر از تیراندازان خانم و آقا در دو کلاس SH1 و SH2 در هفت ماده و دو رشته تپانچه بادی و تفنگ بادی برگزار شد.

سرپرست انجمن تیراندازی افزود: در مرحله دوم این مسابقات که شهریور ماه و با همان شرایط دور اول  برگزار می شود، این فرصت را ایجاد کردیم تا نفراتی که موفق به شرکت در مرحله اول نشدند، در دور دوم حضور یابند و تا روز چهارشنبه، 23 مرداد ماه فرصت دارند تا برای حضور در مسابقات دور دوم به هیات های سراسر کشور مراجعه کنند.

خانم اله کرمی تصریح کرد: مسابقات مرحله دوم به منزله اولین مرحله انتخابی اردوهای تیم ملی است و از این رو دارای اهمیت است و تیراندازانی که به حد نصاب مورد نظر کمیته فنی دست یابند و عملکرد آنها در مراحل آتی مسابقات مطلوب باشد، به اردوهای تیم ملی بانوان و آقایان دعوت خواهند شد.

رقابت های آزاد تیراندازی در پنج مرحله در نظر گرفته شده که اولین مرحله آن تیرماه برگزار شد و در مرحله پنجم، فینال بین نفرات برتر این چهار مرحله برگزار می شود.

این رقابت ها در کلیه مراحل در دو کلاس SH1 و SH2 ، هفت ماده P1 ،P2 ،R1 ،R2 ،R3، R4 ،R5 و در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار می شود و هدف از آن کشف استعدادهای جدید و نیز ایجاد فرصت برای تیراندازانی است که رکوردهای قابل قبولی را به ثبت رسانده اند و در صدد محک زدن توانایی های خود هستند./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار