کرمانشاه /

متلاشی شدن باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از متلاشی شدن بزرگترین باند جعل اسناد دولتی در استان خبر داد و گفت: کارکنان پلیس اطلاعات استان در پی اقدامات اطلاعاتی و همکاری تیم های خبری مردمی سرکرده این باند را شناسایی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سردار کریم کشوری اظهار داشت: متهم ساکن یکی از شهرستانهای غربی استان است

که با تشکیل باندی اقدام به جعل اسناد دولتی و قضایی از قبیل جعل سند رسمی دولتی املاک، اوراق دادگستری، جعل انواع مهر برجسته و ژلاتینی دستگاه قضا،  جعل امضاء مسئولان کشوری و لشگری، جعل انواع اوراق بهادار و ... کرده است.

کشوری تصریح کرد: تیمی از مجرب ترین کارکنان پلیس اطلاعات موضوع را با هماهنگی دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارند و سرانجام پس از کنترل اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی در سطح شهر کرمانشاه متهم حین رد و بدل کردن اسناد جعلی با یکی از همدستانش دستگیر شد.

کشوری افزود: تعدادی هلوگرام ناجا جهت استفاده گواهینامه رانندگی، تعدادی اوراق و پوشه با آرم و علایم دادگستری، تصویر مهر ژلاتینی یکی از شعب دادیاری، نامه جعلی اداره ثبت اسناد و املاک یکی از شهرستانهای استان، تصویر مهر ژلاتینی سازمان ثبت اسناد و املاک کرمانشاه، تصویر اسکن شده مهر شعبه اول دادیاری یکی از شعبات دادگستری به همراه یکسری مدارک جعلی دیگر در بازرسی از متهمان کشف شد.

وی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که همدست متهم به تحمل سه سال حبس تعزیری به اتهام جعل و کلاهبرداری تحت تعقیب بوده و سرکرده باند هم با قرار وثیقه 500 میلیون ریالی تحت پیگری دادگاه کرمانشاه بوده است.

کشوری افزود: در این رابطه پرونده ای برای متهمان تشکیل و موضوع به صورت ویژه تحت بررسی است. /ب

برچسب ها: باند ، بزرگ ، جعل اسناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.