مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: فتح الله زاده با خرید سیم کارت هواداری همراه پرسپولیس می تواند از اخبار تیم ما با خبر شود.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فتح الله زاده می تواند به نام و نشانی غیر از خودش، سیم کارت هواداری همراه اول پرسپولیس را خریداری کند و از خدمات این سامانه استفاده کند.



مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در ادامه گفت: سیستم هواداری همراه اول پرسپولیس فواید زیادی برای هواداران دارد که اگر تیم پرسپولیس برنده باشد 15 دقیقه مکالمه و 30 پیامک رایگان هدیه می گیرند.

رویانیان تصریح کرد: هواداران می تواند به صورت پیامکی از اخبار باشگاه اطلاع پیدا کنند در ضمن هواداران می توانند به صورت ارسال پیامک به باشگاه کمک کنند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد در‌آمدزایی فوتبال تاکید کرد: در جای غیر از فوتبال 100 برابر خرج می کنند و هیچ گاه رسانه ای نمی شود ولی در فوتبال اگر پولی هزینه می شود خیلی زود خبرهای این جريانات مخابره می شود.



**سيم کارت ها در تمام کشور پخش مي شوند

وي در خصوص درآمدزایی این سيم کارت ها گفت: می توانیم امیدوار باشیم که 15 تا 20 درصد از بودجه باشگاه را تأمین کند که کل این بودجه بستگی به هواداران باشگاه پرسپولیس دارد.

رويانيان ادامه داد: هواداران می توانند با خريد این سيم کارت ها به ما کمک کنند، خلعتبری را جذب کنیم.

وی در خصوص درآمد حاصل از نوشابه نیروزای پرسپولیس گفت: حدود 2 هزار نوشابه نیروزا فروخته شده که برای شروع خوب است و این جزو درآمد باشگاه پرسپولیس می باشد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: ما به دنبال مجوز شبکه رسمی پرسپولیس تی وی از صدا و سیما هستیم.

وی تصریح کرد: وظیفه من این است که دنبال کارهای زیربنایی باشگاه باشم و وظیفه دایی این است که پرسپولیس را به صدر جدول برساند.

رویانیان ادامه داد: با وزیر ورزش جلسه داشتیم که وي به 2 نکته اذعان کرد یکی اینکه ماهیت باشگاهها حفظ شود و دوم اینکه خواسته های باشگاهها هم برآورده شود.

وي در خصوص اختلافات دایی و کریمی گفت: کسانی باید درباره پرسپولیس نظر بدهند که در پرسپولیس حضور داشته باشند من با دایی صحبت کردم که در این خصوص کوتاه بیایند.



رويانيان در خصوص جذب خلعتبری گفت: امروز با خلعتبری جلسه داشتیم که قرار است یک سرمایه دار کارآفرین پرداخت پول قرارداد وی را بر عهده بگیرد و امروز با خلعتبری به توافق رسیدیم./مح

برچسب ها: نشانی ، برنده ، مکالمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار