رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تدوین استانداری های جدید در حوزه صنایع هوایی به منظور تربیت نیروهای توانمند در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کوروش پرند در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح در محل دفتر ریاست سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار شد گفت: در حال حاضر 5 هزار استاندارد که همان سر فصل های درسی موجود در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است به منظور ارایه آموزش ها بر اساس مهارت، دانش و نگرش طراحی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بین المللی بودن استانداردهای موجود تصریح کرد: افرادی که با استانداردهای موجود تصریح کرد: افرادی که با استانداردهای این سازمان آموزشهای لازم را طی کنند می توانند در سایر کشورها نیز فعالیت داشته باشند.

پرند در ادامه با اشاره به زمینه های مشترک همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح اظهار داشت: شورای برنامه ریزی درسی که در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کارشناسان فعال در صنایع هوایی نسبت به تدوین استانداردهای جدید در این حوزه اقدام کند.
وی در ادامه به برخی از تعهدات سازمان آموزش فنی و حرفه ای مطابق با تفاهم نامه مذکور اشاره کرد و افزود: تامین فضا و تجهیزات کارگاهی برای اجرای دوره های آموزشی، نشست ها و سمینارهای تخصصی بر اساس ضوابط مربوطه، بهره گیری از متخصصان صنایع هوایی در اجرای دوره های آموزشی و آزمون فراگیران، برگزاری آزمون های ارزشیابی مهارت و صلاحیت حرفه ای و صدور گواهینامه ی برای پذیرفته شدگان و معرفی مربیان و کارشناسان برای شرکت در دوره های آموزشی از جمله تعهدات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تفاهم نامه مورد نظر است.
برچسب ها: ت ، ن ، ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار