نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي گفت: تجربه و کارآمدی وزرای معرفی شده از سوي رئيس جمهوري می‌تواند تضمین کننده اجرای برنامه‌های مهم دولت باشد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  یزد

نماينده مردم اردكان گفت: تجربه و کارآمدی وزرای معرفی شده از سوي رئيس جمهوري می‌تواند تضمین کننده اجرای برنامه‌های مهم دولت باشد.

محمدرضا تابش افزود: دولت در صورتي مي تواند براي مردم و كشور، دولت تدبير و اميد باشد كه وزراي پيشنهادي او راي بالا بياورند و لازم است مجلسيان در اين زمينه دولت را ياري كنند.

وي افزود: اغلب وزراي پيشنهاد شده از سوي رئيس جمهور، سابقه اي قابل دفاع دارند و با اين وجود، كمک واقعی مجلس در این شرایط دادن رای بالا به وزیران منتخب است.

تابش، ترکیب کابینه پیشنهادی را ترکیبی اعتدالی خواند و افزود: اين كابینه ترکیبی به هم پیوسته و توانمند و متوجه به جهات مختلف سیاسی است.

وي تاكيد كرد: كابینه پیشنهادی برای خارج کردن کشور از دایره مشکلات و مسائلی آمده است که متاسفانه جامعه به آنها گرفتار است.

تابش با اشاره به توانايي‌هاي برخي از وزراي پيشنهادي ادامه داد: آشنایی و تسلط وزیر خارجه پیشنهادی به حوزه ماموریت و قدرت آینده‌نگری او، بی‌تردید در خروج کشور از نگرانی‌های کنونی تاثیرگذار خواهد بود.

وي عنوان كرد: در حوزه نفت و انرژی، تجربه و کارآمدی وزرای معرفی شده می‌تواند تضمین کننده اجرای برنامه‌های مهم دولت در این حوزه باشد.

نماينده مردم اردكان در مجلس تصريح كرد: برنامه‌های حوزه اقتصادی دولت متناسب با مهم‌ترین نیازها و چالش‌های کشور است و وزرایي که معرفی شده‌ اند، به طور قطع خواهند توانست با بهبود شاخص‌های اقتصادی و رونق تولید، عمران و آبادانی کشور و رفاه مردم را رقم بزنند.

وي خاطرنشان كرد: در حوزه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری، برنامه‌های دولت بسیار درخشان است و وزرای منتخب می‌توانند با بینش و روش اعتدالی که دارند "دانشگاه با ثبات و دارای تحرک علمی" و "مدرسه هوشمند و خلاق" را در کشور ایجاد کنند و توسعه دهند.

تابش اظهار داشت: در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز وزیران پیشنهادی از تناسب بالایی با حوزه‌های مسئولیت خود برخوردارند و توانایی تحقق شعارهای دولت را دارند.

وي افزود: در حوزه سیاست داخلی، قضایی، دفاع و امنیت، جامعه بیش از هرچیز به دنبال شرایط امن و به دور از ترس و نگرانی است و باید رویکردهای امنیتی و افراطی جای خود را به رویکردهای قانونی و مدنی بدهد و اسباب تحقق شعارهای ریاست جمهور در تامین آزادی‌ها و استیفای حقوق اساسی شهروندان و تقویت بنیه دفاعی کشور فراهم شود./ب
برچسب ها: تایید ، وزراء ، دولت ، یازدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.