ناصر چشم آذر کار ساخت موسیقی تیتراژ مجموعه تلویزیونی " کار و کوشا" به تهیه کنندگی عطیه شهیدی و کارگردانی وحید حسینی را به اتمام رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه دو ، عطیه شهیدی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی " کار و کوشا" با اعلام این خبر گفت: تیتراژ نخشت این برنامه با آهنگسازی ناصر چشم آذر و بر اساس ترانه ای از زهرا حق جویی ساخته شده است.

به گفته وی موسیقی "کار وکوشا" شامل 20 ترانه است که با هدف آشنایی بهتر با کار و کارآفرینی برای کودکان ساخته شده اند، هنرمندانی مثل ناصر صبوحی، حسن زاده، فرزاد برزنده و ناصر چشم آذر به عنوان آهنگساز با این پروژه بزرگ همکاری می کنند و همه اشعار این ترانه ها نیز توسط زهرا حق جویی و نرگس جعفری سروده شده اند.

شهیدی افزود: مضمون همه ترانه ها کار، کار آفرینی، فرهنگ کار و تعاون است و همه  اشعار توسط خود من به عنوان کارشناس کارآفرینی و خانم شکوه قاسم نیا به عنوان روان شناس و شاعر و ترانه سرای کودک مورد بازبینی قرار گرفتند تا آموزه های ضد کار آفرینی یا مخل رشد کودک در آن ها وجود نداشته باشد. 

این تهیه کننده گفت: موسیقی به عنوان هنری انتزاعي بدون داشتن زبانی مشخص به بيان احساسات می پردازد و حرف های بسیاری را روایت می کند ، ما برای آهنگسازی تیتراز این کار به سراغ هنرمندان موفقی مثل ناصر چشم آذر رفتیم که علاوه بر تسلط بر موسیقی، تجربه موسیقی فیلم را هم در کارنامه خود دارند.

وی تصریح کرد: ناصر چشم آذر از نخبگان موسیقی امروز است و آثار تاثیرگذاری در حوزه موسیقی فیلم ارائه کرده است، این آهنگساز حس کار را به خوبی درک کرده و اثری قابل قبول خلق کرده است. 

به گفته این تهیه کننده مجموعه کار و کوشا به سفارش گروه كودك و خردسال شبكه دو ساخته مي‌شود و  اميد داريم كه اين گام كوچك، زمينه ساز رشد و پرورش كودكان خلاق و كارآفرينان آينده‌ ايراني باشد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار