بنيانگذار شبكه مراقبت هاي اوليه بهداشتي كشور معتقد است دكتر هاشمي با جمع آوري افراد آگاه در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي موجب ايجاد تحول در نظام سلامت خواهد شد.

دكتر كامل شادپور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: دكتر هاشمي هر جا مديريت كرده منشاء تحول شده است و اميد است در وزارت بهداشت و درمان هم منشاء تغيير و تحول شود.
وي افزود: ايشان در دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي، تخصصي هم كه بودند موجب ايجاد تحول در اين شورا شده و اقدام به كاري ماندگار به نام رده بندي دانشگاههاي علوم پزشكي كشور كردند كه سبب ايجاد هيجان و رقابت در دانشگاهها شد.

اين استاد پيشكسوت بهداشتي گفت: در روزهاي اخير هر جا ايشان را ديدم مشاهده كردم با تواضع به نظرات كارشناسان خوب گوش مي­كنند و به مسائل حوزه نظام سلامت احاطه كامل دارند.

وي با ابراز خرسندي از توجه دكتر هاشمي به تقويت و توسعه شبكه بهداشت كشور، بيان داشت: احياي شبكه ها جزو برنامه هاي دكتر هاشمي اعلام شده كه اين امر موجب برطرف شدن ضعف و عقب افتادگي از شبكه و احياي آنان شده و ثمرات گذشته شبكه را احياء خواهد كرد.

دكتر شادپور تصريح كرد: توجه به برنامه پزشك خانواده و اجراي آن با استعانت از شبكه مراقبت هاي اوليه و آسيب شناسي آنچه تاكنون انجام شده است مايه اميد است.

وي در پايان تاكيد كرد: همه مواردي كه اعلام كردم نشان دهنده ديدگاههاي روشن و نظرات منطقي دكتر هاشمي براي پيشبرد امور بهداشت و درمان در آينده كشور است.  /ح
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.