شاعر بزرگ كشورمان، انتخاب معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را از شخصيت‌هاي اهل قلم پيشنهاد كرد.

"كامران شرفشاهي" شاعر، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، در خصوص انتخاب معاونان پيشنهادي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: فكر مي‌كنم كه اگر معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از شخصيت ‌هاي اهل قلم انتخاب شود به طور قطع مي‌تواند نقش بسيار مؤثرتري داشته باشد.

وي ادامه داد: به هر حال آقايان پيشنهاد شده در گذشته در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي سابقه كار و مسئوليت‌هايي را داشتند ولي آنچنان كه انتظار مي‌رفت بازده قابل‌توجهي ملاحظه نشد.

"شرفشاهي" عنوان كرد: هم‌اكنون جماعت اهل قلم با انبوهي از مشكلات روبرو هستند كه بخش عمده‌اي از آن مربوط به دوره مسئوليت‌هاي اين آقايان بوده است.

اين شاعر تصريح كرد: بهتر است كه در انتخاب چنين فردي در چنين جايگاهي به دنبال گزينه‌هاي فعال‌تر و فرهنگي‌تري برويم تا شاهد پويايي و پيشرفت چشمگيري در اين راستا باشيم.

وي خاطر نشان كرد: بكارگيري افراد جوانتر و پرانرژي‌تر به طور قطع بازده كاري را بالاتر خواهد برد و درد آشنايي يك مسئول به خصوص در امور فرهنگي مي‌تواند از پيچيدگي‌هاي اين عرصه كم و به رفع مشكلات اهل فرهنگ، شاعران و نويسندگان بپردازد.

شايان ذكر است؛ كه هم‌اكنون آقايان "علي اكبر اشعري"، "محمدرضا وصفي"، "علي شجاعي ساعين" و "محمد الهياري" به عنوان معاونان وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي پيشنهاد شده‌اند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار