مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین با اشاره به سه استراتژی اصلی غرب گفت: بایکوت خبری، سانسور، تحریف و تزریق اخبار دروغ با لباس حقیقت از روش‌های رسانه‌های غرب برای در اختیار گرفتن اذهان جهان است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سعید دهقان‌نیری در نشست روشنگری و بصیرتی اصحاب رسانه استان قزوین شامگاه دوشنبه در سالن شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اظهار داشت: جهان غرب سه استراتژی را در دستور کار خود قرار داده و تلاش می‌کند آن‌ها را در جهان نهادینه کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این استراتژی‌ها، یکپارچه‌سازی عقاید مردم جهان و غلبه تفکر آمریکایی بر تمام افکار است، افزود: هدف غرب از یکپارچه‌سازی عقاید انسان‌ها، حذف تفاضل فکری ایدئولوژیک و اعتقادی انسان‌ها و معتقد شدن آن‌ها به یک باور جهانی که مورد نظر غرب است.

این مسئول عنوان کرد: جهان غرب در این استراتژی به سمت جهانی‌سازی فرهنگ غربی و تجلی فرهنگ‌های محلی و ملی در قالب یک فرهنگ غربی حرکت می‌کند.

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان این‌که دومین استراتژی جهان غرب، جهانی‌سازی اقتصاد است، اظهار کرد: جهانی‌سازی اقتصاد یکی دیگر از استراتژی‌های غرب است و سبک زندگی غرب را نشان می‌دهد که رهبر معظم انقلاب سبک زندگی اسلامی ایرانی را در مقابل سبک زندگی غرب ارائه کرده‌اند.

به گفته دهقان‌نیری سومین استراتژی غرب این است که همه انسان‌ها دارای اطلاعات واحد و مشترکی باشند.

وی با اشاره به هدف غرب از این استراتژی افزود: هدف غرب از این استراتژی، شبکه‌ای کردن انتقال داده‌ها با متد غرب به جهان و با رعایت پیش‌فرض‌های دلخواه آنان است.

این مسئول اضافه کرد: نقش اصحاب رسانه در برابر این استراتژی نقش مهی است زیرا باید مانع از مجازی‌سازی فضای واقعی که دشمن به دنبال آن است، شوند.

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که یکی از هنرهای رسانه‌های غربی این است که کوچک‌ترین پدیده سیاسی را تحریف شده انتشار می‌دهند، وظیفه رسانه‌های ارزشی و انقلابی سنگین‌تر می‌شود.

دهقان‌نیری اضافه کرد: زیرا در چنین شرایطی رسانه‌های انقلابی باید در برابر رسانه‌های غربی جبهه بگیرند و اگر تعلل کنند موفق نخواهند بود.

وی عنوان کرد: بنابراین رسانه‌های انقلابی باید آنچه را که شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به درستی و در اسرع وقت انتشار دهند تا همواره یک قدم جلوتر از رسانه‌های غربی حرکت کرده باشند.

این مسئول با اشاره به وظیفه مشترک بسیج و رسانه خاطرنشان کرد: وظیفه مشترک بسیج و رسانه نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و ممانعت از سلطه غرب بر افکار انسان‌ها است./ج1

برچسب ها: انحراف ، انقلاب ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.