فرمانده انتظامی استان قم با اشاره اهمیت مقابله با قاچاق کالا در سال حماسه اقتصادی تصریح کرد: در چهار ماه نخست سال توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 7 میلیارد و 200 میلیون تومان کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کاظم مجتبایی در حاشیه مراسم تجلیل از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال استان قم در حوزه امنیتی و انتظامی با اشاره به عملکرد پلیس قم طی چهار ماه نخست سال‌جاری بیان کرد: در مدت یاد شده بیشترین سرقت‌ها مربوط به موتورسیکلت و کمترین آن مربوط به سرقت از مغازه بوده است.

وی از کشف سه تن مواد مخدر در چهار ماه نخست امسال در استان قم خبر داد و گفت: در این زمینه 15 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد و در این بخش شاهد افزایش 76 درصدی کشفیات هستیم.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره اهمیت مقابله با قاچاق کالا در سال حماسه اقتصادی تصریح کرد: در این عرصه فعالیت‌های پلیس افزایش چشمگیری داشته است و در مدت یاد شده 7 میلیارد و 200 میلیون تومان کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات پاکسازی مناطق آلوده تاکید کرد: بر اساس آمایش و بررسی دقیق این مناطق مشخص شده‌اند و طبق اولویت به سراغ آن‌ها می‌رویم.

وی در ادامه با اشاره به برقراری 90 هزار تماس با پلیس 110 یادآور شد: میزان تماس‌های برقرار شده با پلیس 110 چهار درصد افزایش یافته است.

مجتبایی با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: از خبرنگاران می‌خواهیم که در هفته نیروی انتظامی همراهی و هماهنگی هرچه بیشتری با نیروی انتظامی داشته باشند./ع

برچسب ها: قم ، کشف ، هفت ، میلیارد ، کالا ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.