رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری گفت: صلاحیت هوشی و روانی جهش 13نفر از دانش آموزان این استان که متقاضی جهش به دوره بالاتر بودند، تایید شد.

خدا کرم حیدری گفت: در سال تحصیلی جاری با ارسال بخشنامه معرفی ارزیابی ذهنی دانش آموزان متقاضی (پیشرفت) جهش تحصیلی از 24 خرداد تا 12تیرماه به مناطق آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری  مدیران اموزشگاه ها موظف به بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزانی که در وضعیت مطلوب تحصیلی و روانی برای جهش قرار دارند، شدند.
وی تصریح کرد: 70دانش آموز دوره ابتدایی از مناطق آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به اداره آموزش و پرورش استثنایی معرفی شدند.
حیدری اظهار داشت: این دانش آموزان در چهار پایگاه ارزیابی ذهنی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی توسط کارشناسان تست، مورد ارزیابی ذهنی وروانی تخصصی هوش قرارگرفتند.
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال وبختیاری گفت: از تعداد 70 نفر متقاضی ، 13 دانش آموز صلاحیت هوشی و روانی جهش از پایه های دوم و سوم به ترتیب به پایه های چهارم به پنجم دارا بودند.
وی اظهار داشت: دانش آموزانی که صلاحیت جهش پیدا می کنند باید دارای بهره هوشی 120 به بالاتر و از لحاظ روحی و روانی در وضعیت مطلوب باشند.
حیدری گفت: در سال آینده به احتمال زیاد جهش از پایه چهارم به پایه ششم هم صورت خواهد گرفت./ع
برچسب ها: آموزش ، استثنایی ، صلاحیت ، هوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.