سر پرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در خصوص چهار باخت متوالی این تیم گفت: شاکله اصلی تیم ما تقریبا در این فصل عوض شده است. بر این اساس سر مربی تیم هنوز به ترکیب مد نظرش دست نیافته است.

محمد عاری سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال بازیهای فشرده برگزار می شود و تیم ما فرصت زیادی برای جبران نتایج ضعیف ندارد. پیروانی باید هر چه سریعتر تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کند تا تیم نتیجه لازم را کسب کند.

عاری درباره مهلت سر مربیگری پیروانی گفت: ما دو بازی در خانه مقابل سپاهان و تراکتور سازی داریم که پیروانی باید تغییراتی در ترکیب تیم قرار دهد تا تیم از وضعیت بحرانی خارج شود و امتیازات کامل این د و بازی را به دست آورد.

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر در خدمت پیروانی هستیم اما اگر در این دو بازی خانگی نتیجه لازم را نگیریم هیأت مدیره تصمیمات دیگری  در مورد سر مربی تیم خواهند گرفت.

سرپرست تیم فجر شهید سپاسی درباره جریمه شدن بازیکنان و کادر فنی فجر سپاسی گفت: مسئولان تیم قرار بود که 20 درصد از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنند اما به علت عدم نتیجه گیری تیم فعلاً از این تصمیم منصرف شدند.

عاری درباره فشردگی بازیهای لیگ برتر گفت: به طور حتم فشردگی بازیها به ضرر تیم ما است و دو بازی سنگین با فولاد و استقلال از لحاظ جسمانی به بازیکنان ما آسیب رسانده است. فاصله کم بازیها کیفیت لیگ برتر هم پائین آورده است.

وی درباره قرار ندادن ورزشگاه شیراز به عنوان بازیهای جام ملتهای آسیا اظهار داشت: شیراز یکی از شهرهای تاریخی و توریستی است و امکانات رفاهی همچون هتل های خوبی دارد. اگر مسئولان شیراز استادیوم 50 هزاری نفری را زودتر آماده کنند آن وقت شیراز می تواند میزبان خوبی برای جام ملتهای آسیا باشد.

عاری در پایان خاطر نشان کرد: غلامحسین پیروانی به عنوان سر مربی سابقه خوبی در لیگ برتر دارد. امیدوارم تیم فجر در دو بازی آینده اش مقابل حریفانش نتیجه لازم را بگیرد تا پیروانی در تیم ماندگار شود.

گفتنی است تیم فوتبال فجر شهید سپاسی مقابل گسترش فولاد درهفته چهارم با نتیجه 2 برصفر  شکست خورد و هم اکنون بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد./آق
برچسب ها: عاری ، فجر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار