نماینده سابق مردم شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کابینه یازدهم یکی از بهترین و موفق ترین وزرای تاریخ 34 ساله انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید ˈجواد زمانی با اشاره به سابقه فعالیت آقای نجفی در وزارت آموزش و پرورش به مدت 9 سال، افزود: بنده در زمانی که ایشان به عنوان وزیر آموزش و پرورش فعالیت داشتند، در سازمان آموزش و پرورش مشغول به خدمت بودم و بطور قاطع اعلام می کنم که دوران وزارت ایشان یکی از طلایی ترین دوران وزارتخانه آموزش و پرورش بود.

وی گفت: ایشان در سابقه مدیریتی خود پرونده درخشانی دارد و موفق به انجام کارهای بزرگ و اساسی شده است.

زمانی با اشاره به دفاعیات بسیار خوب آقای نجفی در جلسه علنی صبح امروز مجلس، افزود: اگر ایشان موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شود، می تواند تحولاتی بنیادین در وزارتخانه آموزش و پرورش ایجاد کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس هشتم در ادامه از کابینه پیشنهادی دکتر روحانی حمایت کرد و گفت: هم اکنون کشور در شرایطی قرار دارد که انجام هر گونه خطا و اشتباه ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه دکتر روحانی نیز با درک این شرایط وزرای دولت یازدهم را پیشنهاد داده است، افزود: برخی از نمایندگان مجلس نهم با انتقاد از سن بالای وزرای پیشنهادی، از این مهم غافل هستند که در شرایط کنونی نمی توان کشور را به دست وزرای بی تجربه سپرد.

زمانی گفت: نمایندگان باید توجیه شوند که انتخاب 18 وزیر باتجربه در شرایط کنونی به نفع مصالح کشور است و از سوی دیگر از مدیران جوان می توان در بدنه وزارتخانه ها استفاده کرد.

وی همچنین با تاکید بر اصل اعتماد به رای ملت از سوی مجلس، اظهار کرد: اعتماد به کابینه یازدهم، اعتماد به رای بالای مردم در 24 خرداد امسال است و مجلس باید به این اصل مهم توجه داشته باشد.

زمانی گفت: رییس جمهوری از تمامی گرایش ها و افرادی که دارای منش اعتدال گرایانه هستند در کابینه پیشنهادی خود استفاده کرده است و مجلس بایستی با رای اعتماد به این کابینه، به رای بالای مردم به دکتر روحانی اعتماد کند./ب
برچسب ها: کرمانشاه ، وزیر ، وزرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.