"بابك جهانبخش" در مراسم رونمايي از ششمين آلبوم خود "اكسيژن" از اين اثر به عنوان مكملي براي آلبوم "من و بارون" ياد كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم رونمايي از آلبوم "اكسيژن"ف "بابك جهانبخش" خواننده موسيقي پاپ كشورمان در مراسم رونمايي از ششمين آلبوم موسيقي خود گفت: سال گذشته كه از آلبوم "من و بارون" تا اين حد اتفاقات خوبي رخ دهد و با توجه به اين نكته هر كسي جاي من بود به فكر ارائه آلبوم جديد نمي‌افتاد.



وي اظهارداشت: "من و بارون" به نوعي آلبوم نخست من به شمار مي‌رفت زيرا با اين اثر اتفاقهاي خيلي خوبي برايم رخ داد.

آلبوم "اكسيژن" از 12 قطعه تشكيل شده و از ترانة‌هاي "محسن شيرالي"، ياحا كاشاني"، بهاره مكرم"، "بيتا طاعي"، "علي بحريني" و خودم در اين اثر استفاده كرده‌ام و به اعتقاد من "اكسيژن" مكملي براي "من و بارون" است.

وي تصريح كرد: آهنگسازي بيشتر قطعه‌ةا را خودم و "پيان هوشمند" انجام داده‌اين و تنظيم قطعه‌ةا را نز علاوه بر خودم "رضا تاجبخش"، "پيام هوشمند" و "انوشيروان تقوي" انجام داده‌اند و "اكسيژن"، "منو نگاه كن"، "تا حالا شده"ف "يه چيزي ميگي"، "بسه ديگه"، "راز"، "چه حس خوبي"، "روياي شيرين"، "عذاب"، "فقط به عشق تو"، "روز مرگي" و "خونه" قطعه‌هاي اين آلبوم است.

"جهانبخش" اظهار داشت: هر هنرمندي در توليد آثار سبك و سياق خود را دارد و هميشه گفته‌ام و باز هم مي‌گويم كه "بابك جهانبخش" سبك خاص خود را دارد و اين سبك امضاي من به شمار مي‌رود.

اين خواننده پاپ افزود: ترانه‌ها، تنظيم‌ها و سطح كيفي آلبوم "اكسيژن" در مقايسه با آلبوم  "من وبارون" ارتقا داشته است و تمامي افراد گروه اين آلبوم را حركتي رو به جلو تلقي مي‌كنند اما قضاوت نهايي با مخاطبان است.

"جهانبخش" تصريح كرد: پس از انتشار "اكسيژن" فعلا قصد ارائه آلبوم ندارم و حس مي كنم اين 6 آلبوم براي من كافي است البته آلبوم بعدي‌ام را با وقفه زماني منتشر مي‌كنم و در اين مدت نيز تم آهنگ منتشر خواهم كرد.

وي تبيين كرد: اگر مخاطبان من از اين آلبوم حتي يك قطعه را دوست داشته باشد براي كم كافي است و سعي مي:‌نم چيزهايي را بخوانم كه واقيعيت من است.

وي افزود: "بابك جهانبخش" جزء آن دسته از افرادي بود كه با ورود خود روي ترانه هايي كه منعكس كننده نفرين و لعنت بود تاثير گذاشت و از اين جهت خوشحالم.

"محمدرضا خانزاده" تهيه‌كننده آلبوم "اكسيژن"، "بابك جهانبخش" در اين مراسم گفت: براي پخش آْلبوم "اكسيژن" در كنار فعاليت‌هاي شركت پخش  موسسه فرهنگي و هنري اكسير نوين نيز تلاش بسياري كرد.

وي خاطرنشان كرد: امسال با توجه به تجربه‌اي كه از پخش "من و بارون" در سال گذشته به دست آورديم سعي كرديم "اكسيژن" را بسيار بهتر پخش كنيم./ص



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار