در چهارمین روز از جشنواره تئاترشهر، نمایش های "سعادت لرزان مردمان تیره روز" و "سه پاس از حیات طیبه"، نوشته علیرضا نادری در بخش صحنه‌ای جشنواره اجرا می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از از روابط عمومی دومین جشنواره تئاترشهر، نمایش "سعادت لرزان..." به کارگردانی احسان بیات‌فر و روجا جعفری در نوبت 18 در خانه نمایش به اجرا درخواهد آمد. نمایش "سه پاس از حیات طیبه" هم به کارگردانی مسعود مهرابی در دو نوبت 17:30 و 19:30 مهمان تالار ماه حوزه هنری می شود.

در بخش صحنه‌ای، نمایش های "شبیه رهایی ورای یک نفس" به کارگردانی سروناز زمانی در نوبت ‌های 19:30 و 21:30 در فرهنگسرای ارسباران به اجرا درمی‌آید. در تماشاخانه آو هم افشین هاشمی نمایش "پرواز به تاریکی" را در ساعت 19:30 کارگردانی می‌کند.

چهارمین روز جشنواره با اجرای چهار نمایش در بخش کودک و نوجوان همراه خواهد بود. "ترگل" به کارگردانی متین حسنی‌‍پور در دو نوبت 17:30 و 19:30 در فرهنگسرای اندیشه اجرا می‌شود. در فرهنگسرای بهمن در دو نوبت 16 و 18 نمایش "افسانه هفت گل هفت رنگ" به کارگردانی علی حسنی روی صحنه می‌رود. "رویای خاکستری" به کارگردانی آذر مبارکی نیز در فرهنگسرای شفق دو نوبت 18:30 و 20:30  اجرا می‌شود و سحر پورفرج و مجتبی خمسه در نوبت های 16 و 18 نمایش "ببعی و گرگ آشپز" را در تالار هنر کارگردانی می‌کنند.

در بخش خیابانی این روز، نمایش "مانکن" به کارگردانی فاطمه عرب‌کرمانی در نوبت ‌های 17:30 و 18:30 در فرهنگسرای امید به صحنه می‌رود. فرهنگسرای شفق نیز میزبان "همسایه‌ها" به کارگردانی فرامرز قلیچ‌خانی در دو نوبت 18 و 19 خواهد بود. سه نمایش "پسرک بازیگوش" به کارگردانی سامان خلیلیان، چرخ و فلک" به کارگردانی کاظم عینعلی، "فقط یک آرزو" به کارگردانی سکینه نصرتی به ترتیب در نوبت های 16، 17 و 18 اجرا می‌شوند. در فرهنگسرای بهمن نمایش "درد زندگی" به کارگردانی احسان فلاحیان در نوبت 18 و "بازگشت به وطن" به کارگردانی مرتضی وکیلیان و پروین ملک علایی در نوبت 19 میزبان علاقه مندان هنر نمایش خواهند بود. در فرهنگسرای اندیشه هم "مرد زباله‌ها" به کارگردانی فرهاد تقی‌زاده  و "مترومن"  به کارگردانی محمد یوسفی در نوبت ‌های 17 و 18 اجرا می‌شوند.

در بخش نمایشنامه‌‌خوانی هم در فرهنگسرای سرو، نمایشنامه "6410" به کارگردانی محسن عظیمی در نوبت 19 و "دور از دسترس اطفال" به کارگردانی فرشته فرشاد در نوبت 21 روخوانی می‌شوند.

دومین جشنواره تئاتر شهر به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تا 26 مردادماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند اخبار و گزارش تصویری این جشنواره را روی سایت www.theatrnet.com و صفحه www.jashnvarehteshahr.blogfa.com  مشاهده کنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.