"سيد تقي سهرابي"گفت: حدود 300 هزار عكس از قبل و بعد از انقلاب جمع‌آوري شده كه در صورت افتتاح پايگاه جامع عكس و اطلاع‌رساني صدا و سيما به نمايش گذاشته مي‌شود.

"سيد تقي سهرابي" مدير‌كل روابط‌عمومي صدا و سيما با اشاره به افتتاح سايت اطلاع‌رساني صدا و سيما در گفتگو  با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به فعاليتهاي گسترده سازمان صدا و سيما در حوزه‌هاي مختلف به ويژه حوزه‌هاي توليد پيام طبيعتا روابط عمومي سازمان صدا و سيما كه وظيفه پشتيباني حوزه‌هاي مختلف سازمان را در دو بخش برون و درون‌سازماني را برعهده دارد نيازمند يك تحول و توسعه است .



وي ادامه داد: اين امر در دستور كار قرار گرفت كه ما امروز شاهد به ثمر نشستن سلسله برنامه‌ريزي‌ها و برنامه‌‌هايي هستيم كه در روابط عمومي سازمان در يك سال گذشته براساس منويات رئيس صدا و سيما و قائم‌مقام محترم و سياست‌هاي سازماني طراحي شد و ما امروز چند طرح را افتتاح كرديم كه اولين طرح ما در واقع افتتاح پايگاه جامع اطلاع‌رساني سازمان صدا و سيما بود.

"سهرابي" تاكيد كرد: در اين پايگاه برنامه‌ريزي به اين صورت بوده كه هر كاربري كه وارد پايگاه مي‌شود به صورتي بوده كه انگار وارد سازمان صدا و سيما شده، همه بخش‌هاي مختلف سازمان در آن برنامه‌ريزي شده است.

اين پايگاه وظيفه اطلاع‌رساني به حوزه‌هاي برون‌سازماني، خبرگذاريها، مطبوعات و ساير حوزه‌هاي علاقه‌مند به خبرهاي درون‌سازماني را دارد و نيز وظيفه اطلاع رساني به حوزه درون‌سازماني يعني كاركنان و همكاران سازماني را عهده‌دار است.

وي با اشاره به بخش‌هاي مختلف و متنوع اين سايت تصريح كرد: همه مراكز استاني و همه دفاتر سازمان در خارج از كشور در اين پايگاه صاحب جايگاه هستند كه توضيح كامل‌تر آن در طي اين مراسم داده شده است.

"سهرابي" افزود: همه كاركنان ارتباط خوبي با اين سايت برقرار كردند و در ان همه اخبارها و اطلاعات بروز و به صورت آنلاين در كنار پايگاه عكس به سمع و نظر مخاطبان مي‌رسانند.

مديركل ورابط عمومي صدا و سيما با اشاره به جمع‌آوري حدود 300 هزار عكس از قبل و بعد از انقلاب تصريح كرد:  حدود 300 هزار عكس از قبل و بعد از انقلاب جمع‌آوري شد كه همگي انها در حال از بين رفتن بودند كه ما انها را به صورت ديجيتال درآورده‌ايم كه در صورت افتتاح پايگاه جامع عكس و اطلاع‌رساني آنها را هم در ان سايت قرار مي‌دهيم.

وي ادامه داد: امروز كانون قرآن و عترت سازمان افتتاح شد كه متشكل از 32 كانون قرآن در مراكز استانها و 61 رابط و كانون قرآن در تهران است كه در اين سايت هم يك فضا براي پشتيباني آن نيز تدارك شده است.

"سهرابي" اظهارداشت: امروز باشگاه مخاطبان نيز افتتاح شد كه كارهاي بسيار فوق‌العاده اي در آن اتفاق‌ خواهد افتاد كه داراي قابليت‌هاي بسياري است.

مديركل روابط عمومي صدا و سيما تاكيد كرد: همه بخش‌هاي سازمان در اين سامانه ديده خواهد شد و به لحظه و به روز برنامة‌هاي مختلف صدا و سيما به بحث گذاشته خواهد شد و در واقع اين سايت با قابليت‌هاي بسيار بالا در سطح جهان مقام اول را دارد كه در روزهاي آينده به صورت رسمي افتتاح مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: امروز روز خوبي براي ما خواهد بود به اين دليل كه يك سالي از فعاليت سخت همكارانم در اين حوزه مي‌گذشت و خوشبختانه اين زحمات و فعاليت‌ها به ثمر نشست./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار