عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان گفت: برجسته‌ترین و مهمترین مشخصه ایشان داشتن روحیه جهادی است که از جنس بچه‌های جبهه‌های جنگ و در زمره مردان بی‌ادعا است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی‌رضا منظری توکلی نماینده مردم بافق، راور و برزویه در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان ضمن تشکر و درخواست کمک از مسئولین بعد از خسارات ناشی از جاری شدن سیل در استان کرمان گفت: جناب دکتر روحانی معاونین فرهیخته،‌ریاست محترم جمهوری،‌وزرای محترم پیشنهادی،‌ همکاران ارجمند،‌ اصحاب رسانه و مردم ولایت‌مدار ایران، خداوند در آیه 165 سوره انعام اشاره دارد که مقام‌ها و موقعیت‌هایی که در اختیار ما قرار می‌گیرد آزمون امتحان الهی است.   
 
وی ادامه داد:‌خداوند نسبت به حق‌الناس سریع مجازات می‌کند جمهوری اسلامی ایران و مدیریت‌ها و مسئولیت‌هایی که به ما رسیده حاصل خون شهدای گلگون کفن است و لذا مسئولیت در این امتحان الهی نه حق خاص کسی است و نه امتیاز،‌بلکه وظیفه،‌تکلیف و امتحان است.   
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: به واسطه وظیفه است که آقای پرفسور سید حسن قاضی زاده هاشمی ثروت ،‌رفاه و راحتی را کنار می‌‌گذارد و محیط پراضطراب وظایف بهداشت و آموزش پزشکی را در صورت رای اعتماد شما همکاران ارجمند اختیار می‌‌کند.   
 
نماینده مردم بافق افزود: ایشان که پرفسور در چشم‌پزشکی و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران و محصلی پرکار در صحنه تولید علم هستند. 353 اثر ارزشمند علمی، محقق برتر جشنواره‌های پزشکی سوابق اجرایی موفق، راه‌اندازی 31 روش عمل جراحی بر روی چشم،‌عضویت در 12 مجمع علمی بسیار مهم، عضو هیات تحریریه مجله داخلی و بین‌المللی گوشه‌ای از کارنامه درخشان علمی وی است.   
 
منظری توکلی تصریح کرد: برجسته‌ترین و مهمترین مشخصه ایشان داشتن روحیه جهادی است که از جنس بچه‌های جبهه‌های جنگ و در زمره مردان بی‌ادعا است.   
 
وی افزود: 33 ماه حضور در جبهه و سه بار سابقه مجروحیت و جانبازی در جنگ ،‌برادر شهید بودن، فرماندهی مهندسی رزمی جهاد سازندگی در جنوب کشور یعنی مدیریت بحران، عضو فعال تیم‌های اضطراری پزشکی، عضو ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی و مسئول مستقیم ستاد جهاد سازندگی در مناطق جنگ‌زده کشور و مسئول ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی خراسان از جمله افتخارات این پزشک حاضر و عالم بسیجی است.   
 
نماینده مردم بافق ادامه داد:‌ اهداف مورد نظر وی برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همه اهدافی دست یافتنی و قابل اجراست.
 
نماینده مردم بافق قاضی‌زاده هاشمی را فردی برنامه‌ریز و موفق دانست و گفت: ایشان موسسه خیریه‌ای به نام نورآوران سلامت را دایر کردند و در بخش خصوصی نیز بیمارستان چشم‌پزشکی نور تهران را دایر کردند که تبلور سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی است که از افتخارات ایشان محسوب می‌شود و بسیاری از بیماران ایشان نیز بیماران خارج از کشور هستند.
 
نماينده مردم بافق در پايان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست که با رای اعتماد بالا سندی افتخار را برای مجلس شورای اسلامی رقم زنند.
 
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: بافق ، نماینده ، موافقت ، منظری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار