دادستان عمومی و انقلاب شوشتر از تائيد خبر اعدام شش متجاوز به عنف خبر داد گفت: این حکم پس از تائید دیوان عدالت صبح امروز در زندان اهواز اجرا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرنگاران؛ مجید کاویانی امروز با تأیید خبر اعدام شش متجاوز به عنف شهرستان شوشتر اظهار داشت: این پرونده از اواخر سال 90 با بررسی‌های اولیه نیروی انتظامی شهرستان شوشتر باز شد.

وی افزود: بسیاری از مورد تجاوز قرار گرفته‌ها و صاحبان اصلی پرونده به دلیل مسائل عرضی و آبرویی از تشکیل پرونده ابا داشته‌اند که با حضور دو شاکی این پرونده مفتوح شد.

کاویانی با اشاره به اینکه روش دستگیری این متهمان خاص بوده است، خاطر نشان کرد: دستگیری این متهمان بر اساس بررسی ظریف محل‌های حادثه اتفاق افتاده است که به دلیل برخی شرایط از گفتن نحوه پیدا کردن سرنخ اولیه معذوریم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه با طعمه‌گذاری تلاش کردیم تا مجرمان را به صحنه جرم هدایت کنیم، تاکید کرد: تلاش شد تا در محل جرم این افراد دستگیر شوند که همین اتفاق نیز رخ داد و متهمان راهی زندان شدند.

وی افزود: متهمان این پرونده در بازسازی‌های صحنه‌های ارتکاب جرم، در محل‌های تجاوز و... البسه و شواهد دیگری وجود داشت که دال بر این جرم بود که پرونده در دادگستری اهواز بررسی و به صدور کیفرخواست و حکم اعدام منجر شد.

کاویانی افزود: این حکم پس از تائید دیوان عدالت صبح امروز در زندان اهواز اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار