سردبیر فصلنامه مطالعات معنوی گفت: فصلنامه مطالعات معنوی وابسته به گروه جنبش‌های معنوی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) تاکنون به انتشار دو پیش شماره و سه شماره اصلی همت گماشته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد حسین کیانی با اشاره به اینکه مجموعا 5 شماره (2 پیش شماره و سه شماره اصلی) از این مجله چاپ شده است از آماده به چاپ شدن شماره چهارم فصلنامه مطالعات معنوی با موضوع «عرفان و جنبش‌های نوپدید معنوی» خبر داد.
وی افزود: در این شماره که به زودی وارد بازار نشر خواهد شد عناوینی چون "جهانی‏شدن و معنویت‏گرایی" نوشته مهناز فرهمند، "تلاشی در سنخ‏شناسی جنبش‏های نوپدید معنوی ایران"به همت بهزاد حمیدیه،" جنبش‏های دینی و مواجهه بنیادین عرفانی " نوشته محمدحسین کیانی آمده است.
این محقق حوزوی و دانشگاهی خاطر نشان کرد: "ریاضت مشروع (آثار معنوی ـ معرفتی آن)" توسط محمد جواد رودگر و " معیار سنجش و تمییز شهود رحمانی از شهود شیطانی " با تلاش حسن معلمی به رشته تحریر در آمده است.
محمد حسین کیانی در ادامه با توضیحاتی در مورد دیگر مقالات این شماره گفت:"نسبت عرفان و شریعت نزد عرفای اسلامی به همت  علی آقانوری و قادر حافظ و " مبانی شریعت‏گریزی در عرفان‏های نوظهور " نوشته هادی ترکمنی است.
وی در پایان یادآور شد: در این شماره گزارش نشست علمی ای با عنوان "علل پیدایش و گسترش عرفان‏ واره‏ها و راه‏کارهای مقابله با آنها " آمده است./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.