ووشوکاران افتخار آفرین زنجانی در مسابقات جهانی و آسیایی پس از کسب 2 نشان ارزشمند طلا برای تیم ملی کشورمان ، به همراه سرمربی تیم ملی جوانان کشور از زنجان مورد استقبال مسئولین و ورزش دوستان قرار گرفتند.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران  زنجان؛ مراسم استقبال از قهرمان مسابقات ووشو جوانان آسیا و بازیهای جهانی وورلدگیمز کلمبیا و سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان برگزار شد.

مراسم استقبال با حضور مسئولان و ورزش دوستان صورت گرفت که در آن با اهداء گل و استقبال از محسن محمد سیفی دارنده مدال طلای بازیهای جهانی وورلدگیمز کلمبیا ، افشین سلیمی قهرمان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در وزن منهای 52 کیلوگرم و همچنین رامین موحدنیا سرمربی تیم ملی ووشو جوانان کشورمان صورت گرفت.

محسن محمد سیفی در مسابقات جهانی وورلدگیمز کلمبیا در بخش ساندا(مبارزه) در فینال وزن 65- کیلوگرم در 2 راند متوالی "پی یر موآ" نفر سوم جهان از فرانسه را شکست داد و به مدال طلای این رقابتها دست یافت.

از سوی دیگر افشین سلیمی ملی پوش زنجانی جوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در وزن منهای52 کیلوگرم ابتدا به مصاف "الکساندر" از مالزی رفت و توانست حریف خود را با حساب 2 بر صفر پشت سر گذاشته و به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد. سلیمی در دومین دیدار خود در برابر "کیم" از کره‌جنوبی قرار گرفت که حاصل این دیدار نیز کسب پیروزی 2 بر صفر به سود نماینده ساندای کشورمان بود. وی در دیدار فینال با قرار گرفتن در برابر نماینده میزبان، کار سختی پیش رو داشت، اما این حریف خود را نیز با قاطعیت پشت سر گذاشت تا مدال طلای این وزن را از آن خود کند.

کاروان تیم ملی جوانان کشورمان که با ترکیب 5 ملی پوش خود و به سرمربیگری رامین موحدنیا از زنجان عازم مسابقات قهرمانی آسیا شده بود توانست 4 نشان طلا و یک نشان نقره را کسب کند.

 گفتنی است، منصور نوروزی نیز از زنجان به این رقابت‌ها اعزام شده بود که هدایت تیم ساندا را به عنوان مربی بر عهده داشت. همچنین امیرحسین سلطانی، دیگر زنجانی حاضر در این رقابت‌ها علی‌رغم اینکه در رده سنی نونهالان مدال های آسیایی و جهانی داشت و شایستگی کسب مدال را داشت ؛ در رده سنی نوجوانان نتوانست در بخش تالو به روی سکو برود./ب


برچسب ها: استقبال ، قهرمانان ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.